«ماه عسل آفتابی»؛ یکی از داستان‌های مجموعه‌ای با همین عنوان روایت یک زوج ایتالیایی است که به ماه عسل رفته‌اند. مرد اهل سیاست نیست و زن کمونیست است و به همین دلیل تفاوت، نداشتن دانش در حیطه مورد علاقه زن، مرد حس می‌کند که هیچ‌گاه نمی‌تواند تمام وجود او را از آن خود بکند.

به گزارش خبرآنلاین، چاپ چهارم (دوم انتشارات نگاه) کتاب «ماه ‌عسل آفتابی» حاوی داستان‌هایی از توماس مان، فرانتس کافکا، آیزاک بابل، رینوسوکه آکوتاگاوا با ترجمه سیمین دانشور در 167 صفحه با قیمت 3 هزار تومان منتشر شده است.

این کتاب با داستان‌هایی از راجبان خانا، راجه ‌رائو، آکوتا گاوا، فرانتس کافکا، آلبرتو مراویا، توماس ‌مان، ایزاک بابل، آلن پیتون و ج. اشتن بک از کشور‌های هند، ژاپن، چک و اسلواکی، ایتالیا، آلمان، روسیه، آفریقای جنوبی و آمریکا همراه است. زندگی بودا، در جنگل، خبر ساختن دیوار، در برابر قانون، در راه گورستان، گی دو موپاسان و نیم‌پولی نیز از جمله داستان‌های منتشرشده در این کتاب هستند.

«زندگی بودا از راجبان خانا»؛ داستانی در مورد زندگی بودا از یک نویسنده هندی است. «آکای یا از راجه رائو»؛ داستانی از یک نویسنده هندی است با این مضمون که آکای دختری است که در 9 سالگی او را به پیرمردی شوهر می‌دهند که به زودی می‌میرد و دختر در بچگی بیوه می‌شود.

«در جنگل از آکو تاکاوا» یکی دیگر از داستان‌های مجموعه «ماه عسل آفتابی» است که داستان زن و شوهری ژاپنی را بازگو می‌کند که راهزنی به آنها حمله می‌کند تا از زن کام بگیرد. «راشومون از آکو تاکاوا» داستان مردی است که ارباش او را بیرون کرده و اکنون نمی‌داند برای ادامه زندگی چه باید کند. «در برابر قانون از کافکا»؛ روایت معروف کافکا از مردی است که پشت در اداره قانون ایستاده و دربان مانع ورود او می‌شود.

داستان «ماه عسل آفتابی از آلبرتو مراویا» نیز داستانی ایتالیایی است از زوجی که به ماه عسل رفته‌اند. مرد اهل سیاست نیست و زن کمونیست است و به همین دلیل تفاوت، نداشتن دانش در حیطه مورد علاقه زن، مرد حس می‌کند که هیچ‌گاه نمی‌تواند تمام وجود او را از آن خود کند. «در راه گورستان از توماس مان» داستانی آلمانی است در مورد مردی که همه چیزش را در زندگی از دست داده است.

ناشران و نویسندگان کشور می‌توانند برای معرفی آثار و تازه‌های خود با نشانی Ketab@khabaronline.ir مکاتبه کنند.

191/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 125355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =