۰ نفر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
گلریزان فرهنگی به نفع کودکان سیل‌زده

مراسم گلریزان فرهنگی به نفع کودکان و نوجوانان سیل زده برگزار و کمک‌ها بر شاخه‌های «درخت بخشنده» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نصب شد.

به گزارش خبرآنلاین، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران صبح امروز در ویژه برنامه «مهر و دیدار» که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد؛ گلریزانی به نفع کودکان استان های سیل زده گلستان، لرستان و خوزستان برگزار کرد.
در این مراسم کمک های مدیران ۴ دهه کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان تهران، مدیران، مربیان و کمک های جمع آوری شده اولیاء و دانش آموزان تهرانی به صورت نمادین بر درخت بخشنده نصب شد، برخی مدیران تا 5 روز از حقوقشان و برخی کارکنان کانون یک روز از حقوقشان یا مبالغی کمتر و بیشتر را به این امر اختصاص دادند.
این شیوه گلریزان برگرفته از کتاب «درخت بخشنده» اثر شل سیلور استاین است، «درخت بخشنده» داستان درخت و پسرکی است که هر آنچه دارد از میوه ها و سایه‌اش
گرفته تا شاخه‌ها و در نهایت چوب هایش را بدون هیچ چشمداشتی به پسرک می بخشد؛ این داستان روایتی است از فداکاری، گذشت، بخشش و آرمان‌گرایی که با درون‌ مایه اخلاقی، روابط انسانی و مهر و محبت متقابل بین آنان را بیان می‌کند.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1254090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =