گرامی‌داشت مقام کارگر و تجلیل از تلاشگران عرصه تولید البرز

به مناسبت گرامیداشت مقام کارگر مراسمی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز، ابوالقاسم پالیزگر فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، اسماعیل خلیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز و جمعی از مسئولان استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ در مرکز همایش های گروه صنعتی و پژوهشی زر برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز ، در این مراسم که به عنوان گرامیداشت مقام کارگر برگزار شد از تلاشگران نمونه عرصه تولید در این گروه صنعتی تقدیر به عمل آمد.

سردار سید یوسف مولایی با اشاره به بازدیدی که پیش از آغاز مراسم از مجتمع های تولیدی و دانش بنیان گروه صنعتی زر انجام گرفت، اظهار داشت: آنچه امروز در این گروه صنعتی می بینیم موجب مباهات است. به نظر می رسد این مجموعه بزرگ صنعتی فعل خواستن را به درستی معنا کرده است.

فرمانده سپاه البرز، افزود: در بازدید از مجموعه های بزرگ صنعتی ، به خوبی درمی یابیم که مسیر حرکت جوانان ایرانی رو به پیشرفت است و اگر تمامی فعالان عرصه صنعت همانند فعالان گروه صنعتی زر تلاش کنند بدون شک موفق خواهند شد.

وی اظهار داشت: امروز کشور ظرفیت ها و توانمندی‌های زیادی دارد که نمونه آن در فرآیندی عمل کردن ، بهره‌وری خوب ، ارزش افزوده بالا و حرکت به جلو برخی صنایع بزرگ می توان دید.

سردار مولایی تاکید کرد: پشتکار گروه صنعتی و پژوهشی زر موید این عبارت است که این خاک زر است و تک تک ما می توانیم موفقیت هایی این چنین برای کشورمان خلق کنیم.

وی در ادامه به نگاه سیاستمداران و اندیشمندان غرب به نظام انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: غربی ها بر این باور رسیده اند که نیرویی عظیم از این نظام حمایت می کند و آن چیزی به جز حمایت الهی نیست و دشمن همواره به دنبال منحرف و متوقف کردن کشور است.

در بخش دیگری از مراسم مدیرعامل گروه صنعتی و پژوهشی زر یادآور شد: نامگذاری امسال به عنوان «رونق تولید» توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی حجت را بر همه ما صنعتگران تمام کرده است و  وظیفه همه ما را سنگین‌تر کرده و ما تمام توان و تلاش خود را معطوف به این شعار کرده‌ایم تا در این جبهه اقتصادی بزرگ پیروزمندانه خارج شویم.

محسن امینی تاکید کرد: در این شرایط وظیفه همگی صنعتگران، توسعه صنعتی کشور است و امیدوارم ما در گروه صنعتی و پژوهشی زر بتوانیم این نقش را به درستی ایفا کنیم.

امینی گفت: گروه صنعتی و پژوهشی زر درسال 98 پروژه احداث مجتمع تولیدی کانفکشنری (شیرینی و شکلات) را در دست اجرا دارد که تحول بزرگی را در منطقه در حوزه اقتصادی ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل هلدینگ زر ادامه داد: ما سربازان عرصه تولید هستیم و به تعهدات خود پایبند بوده و تلاش می کنیم به آنچه می گوییم به درستی عمل شود.

امینی با اشاره به حضور دانش آموزان در این مراسم، خاطر نشان کرد: دانش آموزان سرمایه های آینده صنعتی کشور  هستند و امیدواریم همگی از راه های مختلف آموزشی آنان را به این باور برسانیم که ایرانی قادر است تولید کند و بهترین باشد.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از تلاشگران نمونه عرصه تولید، به منظور اهتمام ویژه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز فرماندار محترم شهرستان ساوجبلاغ در تحقق شعار رونق تولید و نیز توجه به مقام ارزشمند کارگر به نمایندگی ازهمه تلاشگران و پرسنل خانواده بزرگ گروه صنعتی و پژوهشی زر از ابوالقاسم پالیزگر فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز، سرهنگ پاسدار محمد علی حاجی محمدی فرمانده سپاه ساوجبلاغ و مهندس اسماعیل خلیلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز تجلیل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1254786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =