علی دایی از سایپا اخراج شد!/ابراهیم صادقی سرپرست موقت

سرمربی اسبق تیم‌ملی ایران از هدایت باشگاه سایپا اخراج شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به دنبال مصاحبه‌ای که علی دایی پس از دیدار این تیم برابر ذوب آهن داشت و طی آن به انتقاد از مدیران این شرکت و عدم انجام تعهدات مالی آنها پرداخت، روز پنجشنبه وی اخراج شد.

در ادامه باشگاه سایپا بیانیه‌ای با انتشار بیانیه‌ای، اخراج علی دایی را تایید کرد:

«مقوله حرفه‌ای گری در ورزش بر احترام متقابل باشگاه‌ها، مربیان، بازیکنان و تمامی دست‌اندرکاران این حوزه نسبت به یکدیگر بنا گردیده است و خروج از این چارچوب، تنش‌زا بوده و می تواند باشگاه‌ها را با چالش‌هایی بس جدی مواجه نماید.
در این راستا، باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا با سه دهه قدمت و نقش آفرینی در سطح اول فوتبال کشور همواره با رعایت مباحث اخلاق حرفه‌ای در ورزش، فرهنگ‌سازی لازم را در این زمینه انجام داده و سعی کرده به دور از هرگونه حاشیه‌پردازی، نگاهی اصولی و اخلاقی به این مقوله داشته باشد.
ولی متاسفانه در نشست خبری پس از دیدار تیم های سایپا و ذوب آهن اصفهان، در روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت رفتار غیر حرفه‌ای، مصاحبه خارج از عرف و اظهار نظر غیر تخصصی جناب آقای علی دایی، منشور اخلاقی و مفاد قرارداد فی‌مابین با باشگاه سایپا را زیر پا گذاشت و علی رغم تذکرات قبلی، بی احترامی ایشان به مجموعه گروه خودروسازی سایپا، موجب ناراحتی و تکدر خاطر مجدد قشر عظیمی از کارگران شریف و زحمتکش این مجموعه صنعتی بزرگ گردید و همزمان با روزهایی که متعلق به این عزیزان بوده و به نام «کار و کارگر» نامگذاری شده است، کام آنها را تلخ کرد.
بطوری‌که مراجعات مکرر و متعدد ایشان به مجموعه مدیریتی گروه سایپا و خواسته این بزرگواران (به عنوان صاحبان اصلی این گروه صنعتی) در خصوص لزوم برخورد با سرمربی تیم فوتبال، موجب گردید تصمیم هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا مبنی بر ادامه همکاری با آقای دایی تا پایان فصل به منظور حفظ آرامش تیم، تحت تاثیر قرار بگیرد و در راستای توجه به مطالبات بر حق کارگران شریف و کارکنان فهیم گروه خودروسازی سایپا، قرارداد آقای علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپا فسخ و ایشان از باشگاه اخراج گردید.
گفتنی است، مسئولیت فنی تیم فوتبال سایپا تا آخر فصل جاری به جناب آقای ابراهیم صادقی سپرده شده است.»

255 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1255773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    0 0
    مربی تیم ملی می شه
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    0 0
    خوشم میاد دایی رک گو است و به طبع بعضی ها نمیچسبه.
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    0 0
    خیلی خوبه که سایپا به درخواست های کارگران احترام می گذاره اما اگر یک کارگر ماشین ثبت نام می کرد و به موقع ماشین رو تحویل نمی گرفت باز هم به همین سرعت به درخواستش رسیدگی می شد ؟
  • مهدي IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    0 0
    كارگران شركت سايپا؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! چرا پس ما خودمون خبر نداريم كي اعتراض كرديم؟؟؟؟
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    0 0
    اره خیلی هم شما به کارگران اهمیت میدین
  • هادی DE ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    0 0
    علی دایی حق رو گفته بود.. منتها چون منافع خود آقایون در خطر افتاده ، اومدن از کارگرها مایه گذاشته بودن و ربط می دن به اینکه دایی به کارگرها بی احترامی کرده !!! باز هم دایی سربلند در اومد و حرفش رو زد ..
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    0 0
    باز هم مسئولین سایپا پشت کارگران عزیز قایم شدند
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    0 0
    کارگر رو بهونه نکنید. حرف حق تلخ اومده به مذاقتون. آقای دایی حرف حق زده و کاملا حرفه ای بوده! کارگران زحمتکش! نگید که دلتون برا کارگر میسوزه!
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    0 0
    چرا از کارگران بیچاره مایه میذارید؟ بگید جناب مدیر بهشون برخورده و اخراج فرمودند!
  • محمدرضا OM ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    0 0
    ببین کی به کی رفتار حرفه ای می خواد یاد بده . من فوتبالی نیستم اما جناب هیئت مدیره سایپا اصلا توی قد و قواره این نیستی که به شهریار فوتبال رفتار حرفه ای یاد بدی . علی دایی افتخار فوتبال جهان هست . و برای همه شناخته شده .
  • شهلا IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    0 0
    آقای دایی سایپا با اخراج شما در واقع از شما تشکر کرد این جماعت بهتر از این قادر به ابراز محبت و تشکر نیستند.
  • IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
    0 0
    ای جونم یکی پیدا شد جواب دایی رو بده هوادارای در پرسپولیس چند سال پر حاشیه رو موقع دایی و حتی بعد از اون داشتن تا بالخره یک مربی کاربلد با کلاس و حرفه از بنام برانکو پرسپولیس رو به جایگاه واقعیش رسوند.