۲ نفر
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
آقامدد بهتر از شفر نتیجه می‌گرفت!

خبرورزشی نوشت: سنگربان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران خواسته‌های بازیکنان را رسانه‌ای کنند تا فرق عاشق و کاسب مشخص شود.

پرویز برومند، سنگربان سال‌های نه‌چندان دور استقلال از شکست این تیم برابر پدیده هنوز هم ناراحت است. او به خبرورزشی گفت: همه مدعیان به نفع استقلال بازی کردند و نتایج همه به سود ما بود، اما خود استقلال نتوانست به نفع خودش بازی کند و نتیجه بگیرد و در بدترین زمان ممکن شکست خورد. گلی که برابر پدیده خوردیم را یک تیم حرفه‌ای نمی‌خورد!
پرویز ادامه داد: خدا از مدیرعامل قبلی و معاونش توفیقی نگذرد که استقلال را به این روز انداختند در زمان آن‌ها ۵ بازیکن اصلی تیم جدا شدند و قرارداد شفر با مبلغ بالا برای دو سال تمدید شد. بدون شوخی می‌گویم اگر آقامدد جباری سرمربی استقلال بود بهتر از شفر نتیجه می‌گرفت. چطور با یک مربی که در سن بازنشستگی است و همه بازیکنان می‌دانند آلزایمر خفیف دارد قرارداد بستند؟ چرا مسئولان ورزش افرادی که در حد باشگاه استقلال نیستند را به عنوان مدیر و معاون در این باشگاه می‌گذارند؟ در خصوص یکی از معاونان فعلی هم حرف‌هایی شنیده‌ام که اگر مطمئن شوم در رسانه‌ها اعلام می‌کنم، چون استقلال متعلق به میلیون‌ها ایرانی است.
برومند در پایان گفت: بازیکنان استقلال قدر این هواداران را بدانند. مدیران باشگاه لطف کنند خواسته‌های مالی بازیکنان برای امضای قرارداد را رسماً اعلام کنند تا مردم بدانند چه کسانی عاشق استقلال هستند و چه کسانی کاسب که با شعار و تئاتر خود را عاشق تیم نشان می‌دهند، اما صرفاً شیفته پول هستند!

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1255866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    0 0
    به اين ميگن نظر كارشناسي، خخخخ
  • محمدرضا IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    0 0
    هوادارا تا تشکیل کابینه دولت بعدی صبر کنن!
  • NL ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
    0 0
    بابت آن مشتت تا ابد از تو ممنونیم ولی لطفاً چرت و پرت نگو درباره شفر .