چرا پایداری‌ها در مجلس قوی‌تر از فراکسیون امید ظاهر می‌شوند؟

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: فراکسیون امید خودش  را خیلی در قدرت نمی بیند که نظرات خودش را بتواند تحمیل کند.

محسن رهامی عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در نقد و بررسی فراکسیون امید به خبرآنلاین گفت: فراکسیون امید تا به امروز توانسته انسجام خودش را حفظ و تا حد زیادی از جریان اصلاحات حمایت کند. ازاین جهت عملکرد مثبتی داشته‌اند و آن انتظاراتی را که از آن‌ها می رفت تا حدی ارائه کنند.

وی ادامه داد: اصلاحات علی‌رغم مخالفت‌ها و کارشکنی‌هایی که با آن شده و بسیاری از نیروهای شاخص آن اجازه نیافتند به مجلس وارد شوند؛ اما همین تعداد از اعضای فراکسیون امید نمادی از جریان اصلاحات در مجلس هستند و آرمان‌های و خواسته‌های این جریان را برای مردم عزیز ایران بیان می‌کنند اما انتقاداتی هم به عملکرد آنان وارد است.

این فعال اصلاح طلب درباره علت قوی تر ظاهر شدن جبهه پایداری ها در مجلس نسبت به فراکسیون امید گفت: پایداری ها هم به لحاظ ساختاری و هم قدرت منسجم تر عمل می کنند مدعی رای طلبی هستند و می خواهند قدرت بگیرند. فراکسیون امید اما خودش  را خیلی در قدرت نمی بیند که نظرات خودش را بتواند تحمیل کند اما پایداری ها باتوجه به دسترسی بیشتری که به قدرت های بالادستی دارند و خود را با آنها هماهنگ می کنند به طور مثال در انتصاب وزرا نیز دخالت می کنند.

مشروح گفتگو را در اینجا بخوانید.

۲۱۴۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1255948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    0 0
    سلام،،پایداری ،راست ،چپ ،وسط،پایین وبالا لطفا خودتان را خسته نکنیدهمه در عملکرد نمره منفی ومردودی گرفته ایدواعتماد مردم را نسبت به خودتان ازبین برده اید.برای بدست آوردن این اعتماد نیاز به تلاشی سخت داریدچرا که مردم به همین راحتی ها دیگر به کسی اعتماد نمی کنند.