درباره ترور بیولوژیک جمال شورجه نمی‌توان اظهار نظر قاطع کرد/ حالش رو به بهبود است

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: میرعلایی گفت: درباره ترور بیولوژیک و فرضیه های مطرح شده نمی توان اظهار نظر قاطع کرد و باید در این باره نظر کارشناسی انجام شود.

احمد میرعلایی تهیه کننده سریال حضرت موسی (ع) درباره فرضیه های مطرح شده درباره ترور بیولوژیک کارگردانان این سریال و آخرین وضعیت جمال شورجه گفت: خداروشکر طبق آخرین اظهارنظر پزشکان حال ایشان رو به بهبود است و در حال حاضر هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ وضع ظاهری شرایط مساعدی دارند.

وی با بیان اینکه پزشکان و مسئولان بیمارستان از ما درخواست کرده اند تا برای بهبود شرایط ایشان زمان ملاقات‌ها را کمتر کنیم تا استراحت بیشتری داشته باشد،ادامه داد: ان‌شاءالله به زودی از بیمارستان مرخص می‌شوند و به منزل می‌روند.

تهیه کننده سریال حضرت موسی (ع) با بیان اینکه بدون اظهارنظر کارشناسی نمی‌توان درباره فرضیه ترور بیولوژیک صحبت کرد، گفت: من فکر می‌کنم نمی‌توان بدون نظر کارشناسی دقیق درباره این مسائل صحبت کرد و فکر نمی‌کنم جای نگرانی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه خداوند حافظ جان حضرت موسی (ع) و همه پیامبران الهی بوده  است، گفت: خواست پروردگار بر نیرنگ و فریب اهل ستم پیروز است و به امید خدا سریال حضرت موسی (ع) هم به لطف الهی ساخته خواهد شد.

گفتنی است جمال شورجه کارگردان با سابقه و ارزشی کشورمان در روزهای گذشته به‌ دلیل عارضه مغزی در بیمارستانی در تهران تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفته است.

۵۷۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    0 0
    خبرآنلاین ممکنه در باره ترور بیولوژیک برای خوانندگانتان توضیح بدهید؟