۱۴ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۰
بهروز افخمی هم‌چنان برچسب دگرباشی می‌زند!

بهروز افخمی بار دیگر به جشنواره کن برچسب زده است.او پس از «هفت» در برنامه جدید سینمایی‌اش یعنی «نقد سینما» هم به این جشنواره سینمایی تاخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهروز افخمی، جمعه شب و در برنامه سینمایی «نقد سینما» در بخشی که خبر مربوط به برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم‌های ایرانی در استرالیا خوانده شد، بار دیگر از این گفت که جشنواره کن در تصرف عقاید همجنسگرایی و دگرباشی است. او این جشنواره را که عقاید روشنفکری دارد، پیش‌تر هم بارها این‌چنین متهم کرده است. از اولین بار که در «هفت» و همزمان با جوایز فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی چنین انتقادی را به کن کرده بود تا امروز مدام از این واژه‌ها و تعابیر برایش به کار می‌برد.

او البته چندی قبل و در برنامه‌ای ادبی در تلویزیون که همین رفقایش در حوزه هنری که حالا تهیه‌کننده برنامه سینمایی‌اش هستند، ساخته بودند هم عباراتی مشابه را برای صادق هدایت به کار برد و حسابی جنجال به‌پا کرد. 

افخمی چندی قبل در ماجرای انتقادات از فیلم «تختی» هم گفته بود، گروهی از لات و لوت‌های تهران قدیم هم‌عصر با جهان پهلوان، مشکلات اخلاقی میان‌شان رواج داشته است.

به نظر می‌رسد در میان مجریان تلویزیون، افخمی بیش از همه درباره دگرباشی و مواردی از این دست بحث‌های انتقادی روی آنتن زنده داشته است!

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    2 1
    آدم باید احمق باشه که فکر کنه کسی که نزدیک سی سال پیش بهش اجازه یا دستور میدن سنت شکنی کنه و فیلم عروس رو بسازه، همینجوری و یهویی انتخاب شده....خب حالا هم بهش میگن کارای دیگه بکنه.... مملکت کثیفی داریم
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    0 1
    لطفا قرارداد سايت خبرآنلاين با اين آقا را كه متعهد شده ايد ايشان را هر چند روز يكبار تيتر كنيد منتشر كنيد!
  • صمد IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    0 0
    سبک جدید خبرنویسی خبرآنلاین بسیار دحشتناک است. آن جمله آخر به جز عقده گشایی چیز دیگری نیست.
  • محمد IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    5 1
    این آقای افخمی یه آدم به شدت متوهمی هستش که حتا به دن کیشوت ۱۰ تا سور زده نباید جدیش گرفت اینم با گفتن این هذیان ها خوشه دیگه