شهرداری اردبیل در توسعه فضاهای ورزشی پیشگام است

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: متقعدیم که توسعه ورزش همگانی زمانی تحقق پیدا می کند که شهرداری ها در برنامه ریزی، توسعه زیرساخت ها، اقدامات و فعالیت ها مشارکت داشته باشند و خوشبختانه شهرداری اردبیل در این راستا پیشگام است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، عبدالحمید احمدی در بازدید از عمارت شهرداری اردبیل و پروژه مجموعه ورزشی شهرداری اردبیل اظهار کرد: اقدام شهرداری اردبیل در خصوص موزه شهرداری اردبیل کار ارزشمندی است، چراکه این اقدام میتواند به تقویت هویت ملی و تاریخی ما کمک شایانی انجام دهد.

وی افزود: اینکه ما آثار ارزشمند اردبیل را در یک جا گرد آوری کنیم کار ارزشمندی است تا ظرفیت این شهر را به نسل های آینده به خوبی تحویل دهیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص احداث مجموعه ورزشی توسط شهرداری اردبیل تصریح کرد: اقدامات شهرداری اردبیل در توسعه فضاهای ورزشی با رویکرد همگان قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: بر این اعتقاد هستیم که توسعه ورزش همگانی میسر نمیشود مگر اینکه شهرداری ها در برنامه ریزی، توسعه زیرساخت ها، اقدامات و فعالیت ها مشارکت داشته باشند و خوشبختانه شهرداری اردبیل در این راستا پیشگام است.

احمدی گفت: احداث مجموعه ورزشی توسط شهرداری اردبیل اقدام و الگوی خوبی است تا سایر شهرداران در سراسر کشور بتوانند چنین سازه هایی را دذ هم نقاط کشور استفاده کنیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =