بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: تصفیه خانه شهرستان پارس آباد با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی در مرحله نصب تاسیسات و تجهیزات فنی قرار دارد و دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

فرامرز بهنژاد در بازدید از تصفیه خانه بزرگ شهرستان پارس آباد مغان اظهار داشت: تصفیه خانه شهرستان پارس آباد با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی در مرحله نصب تاسیسات و تجهیزات فنی قرار دارد و دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی دلیل عدم بهره برداری این تصفیه خانه را عدم تامین سرمایه عنوان کرد و افزود: به دلیل عدم تامین سرمایه این تصفیه خانه سال هاست که بدون بهره برداری متوقف شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: به محض تامین اعتبار نصب و خرید تاسیسات پروژه برای افتتاح و بهره‌برداری به پیمانکار واگذار خواهد شد.

بهنژاد از تلاش بی وقفه برای تکمیل این پروژه جهت افتتاح و بهره برداری سخن گفت و بیان کرد: در صورت تامین اعتبار این طرح در هفته دولت یا در بدبینانه ترین شرایط تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه شبکه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان پارس آباد در صورت بهره برداری کل شهرستان پارس آباد را تحت پوشش قرار خواهد داد افزود: تصفیه خانه شهرستان پارس آباد یکی از بزرگترین و مجهز ترین شبکه های تصفیه خانه کشور محسوب می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =