۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
تصاویر | مهمانان امروز ظریف در وزارت خارجه

نائب رئیس مجلس نیجر و سفیر افغانستان امروز با حضور در وزارت خارجه با محمدجواد ظریف دیدار کردند.

به گزارش خبرآنلاین، نصیر احمد نور سفیر افغانستان در ایران در پایان ماموریت خود با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و خداحافظی کرد.

در ادامه نیز «سوولی آیدی» نایب رئیس مجلس نیجر به همراه اعضای گروه دوستی پارلمانی دو کشور در پارلمان نیجر، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان را ملاقات کرد.

 ظریف با اشاره به اهمیت روابط با کشورهای آفریقایی در سیاست خارجی ایران، به روابط خوب و دوستانه کشورمان با نیجر اشاره و تاکید کرد: زمینه های زیادی برای گسترش هر چه بیشتر روابط و همکاری بین دو کشور وجود دارد و لازم است که دولت و پارلمانهای دو کشور در این زمینه تلاش بیشتری کنند. زمینه خوبی برای همکاریهای بخشهای خصوصی دو کشور هم وجود دارد و آنها می توانند در گسترش هر چه بیشتر روابط نقش موثری داشته باشند.

نایب رئیس مجلس نیجر نیز ضمن ارایه گزارشی از سفر خود به ایران، در مورد سیل اخیر و خسارتهای آن از طرف دولت، پارلمان و مردم نیجر با مردم کشورمان ابراز همدردی و مردم ایران را سرزنده، خونگرم و میهمان نواز توصیف و از اینکه گروه دوستی پارلمانی دو کشور توانسته است در زمینه مراودات دوجانبه ی مخابراتی، دانشگاهی، سیاسی و پارلمانی در جهت توسعه ی روابط با ایران گامهایی بردارد، ابراز خرسندی کرد.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1257150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =