از واکنش توئیتری وزیر تا تهدید دی‌جی‌بازی در مدارس/ بزن و برقص در مدارس ممنوع؟

واکنش‌ها به انتشار چند ویدئو با تصاویری از دبستانی‌هایی که با موزیکی غیرمجاز در حال شادی و پایکوبی هستند، این چند روز واکنش‌های متفاوت و قابل تاملی داشته است.

به گزارش خبرآنلاین، تا صبح امروز که سخنگوی آموزش و پرورش به خبرگزاری‌ها بگوید با آوردن دی‌جی‌ها در مدارس برخورد می‌کنیم و دنبال شناسایی مدرسه‌ای که فیلمش منتشر شده هستیم، هیچ واکنش رسمی دیگری نداشتیم.


البته به غیر از واکنش گنگ و چند پهلوی وزیر آموزش و پرورش که در اکانت توئیتر خود فقط به نوشتن همین بسنده کرد: فریب یا نفوذ؟

برعکس وزارت‌خانه آموزش و پرورش اما کاربران فضای مجازی در این مدت هزاران نظر و بحث راه انداخته‌اند، از اعلام نظر در صفحات شخصی خودشان تا بحث و جدل‌های مجازی و حتی نظر دادن در اکانت وزیر آموزش و پرورش.
نظرها به چند محور تقسیم می‌شود، عده‌ای که با هر دو عنوان «فریب» و «نفوذ» موافق هستند و معتقدند این از کوتاهی آموزش و پرورش بوده که موزیکی مبتذل و با ترانه‌ای مبتذل‌تر به مدارس نفوذ می‌کند.
گروهی معتقدند اتفاقا ربطی به کوتاهی آموزش و پرورش ندارد و این نسل جدید است که خودش دست به انتخاب می‌زند و بر عکس نسل گذشته علاقه چندانی به موسیقی سنگین و اشعاری با محتوای عمیق ندارد و هیچ‌کس از اولیای مدرسه و یا خانه نمی‌تواند چیزی غیر از این را به آن تحمیل کند.
عده‌ای هم هر دو جنبه را در نظر گرفته‌اند و وظیفه خانواده‌ها و آموزش و پرورش می‌دانند که باید در ارتقای سلیقه کودکان کوشا باشند.

۴۷۲۳۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1257340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =