۸ محصول جدیدی که گوگل در کنفرانس سالانه آی/ او ۲۰۱۹ معرفی کرد

گوگل امسال نیز جدیدترین محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود را در کنفرانس موسوم به I/O ۲۰۱۹ معرفی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در اینجا به ۸ محصول معرفی‌شده امسال در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل می‌پردازیم:{لینک}

گوشی پیکسل ۳ای و ۳ ای ایکس ال

دو گوشی جدید با قیمت پایه ۳۹۹ دلار باهدف جذابیت خرید برای «ارزان‌خرها» با دوربین پیشرفته رونمایی شد. قابلیت گرفتن پرتره با دوربین جلو و عقب و سوپرزوم از قابلیت‌های آن محسوب می‌شود.

نمایشگر هوشمند «نست هاب مکس» مجهز به دوربین

نمایشگر هوشمند بخشی از ابزار خانگی هوشمند گوگل است که از خط تولید «گوگل هوم» بیرون آمده  و Nest Hub Max به قیمت ۲۲۹ دلار عرضه خواهد شد. این وسیله جدید ترکیبی از دوربین نِست، گوگل هوم هاب و گوگل هوم مکس است که به‌عنوان دوربین امنیتی خانگی، نمایشگر دیجیتال و اسپیکر با صدای خوب محسوب می‌شود.

اندروید کیو بتا ۳

سیستم‌عامل بتای جدید از امروز قابل دانلود برای توسعه‌دهندگان بوده و برای هر اپلیکیشنی حالت تاریک را در نظر گرفته است.اپلیکیشن ها رنگ گرفته و حالت ذخیره باتری به‌خوبی تعریف‌شده است.

قابلیت نمایش زیرنویس زیر همه ویدئوهای اندرویدی

گوگل ویژگی موسوم به Live Caption to all Videos را به اندروید جدید می‌آورد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند تمام ویدئوهای دریافتی را با زیرنویس تماشا کنند. معمولاً در محیط‌های عمومی می‌توان صدا را کم کرد و از زیرنویس استفاده کرد. زیرنویس به مکالمه تلفنی نیز افزوده خواهد شد.

آپدیت سریع‌تر اندروید

در اندروید کیو به‌جای اینکه منتظر اپراتور یا سازنده گوشی برای آپدیت نرم‌افزاری باشید، با پروژه Mainline می‌توان از طریق گوگل پلی سیستم را به‌روزرسانی کرد.

نقشه گوگل بدون ردیابی

بخشی از استراتژی جدید گوگل عدم ردیابی مکانی کاربران است که قرار شده روس گوگل مپ پیاده‌سازی شود. بدین ترتیب ردیابی مکانی از سوی کاربر تعیین می‌شود و حتی کاربر می‌تواند مانع از ردیابی در بخش موتور جستجو به‌صورت کامل و واقعی شود.

گوگل لنز

با گوگل لنز می‌توان منوی رستوران را با جزییات کامل دریافت کرد. با قراردادن دوربین گوشی روی کاغذ موردنظر دیتا به‌صورت آنلاین دریافت می‌شود و تصاویر قابلیت زنده‌بودن ازلحاظ محتوایی را پیدا می‌کنند.

گوگل داپلکس

هوش مصنوعی رباتیکی که برای شما بلیت رزرو می‌کند و رستوران رزرو کرده و تلفن می‌زند!

این برنامه امسال آپدیت شده و مثلاً وب را برایتان جستجو کرده و کتاب موردنظر را پیدا می‌کند.

۵۶۵۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1257864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =