۰ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
با ۴ هتل ۴ ستاره خوب در اصفهان آشنا شوید

هتل‌های چهار ستاره از لحاظ امکانات در سطح بالایی هستند و قیمت‌هایشان نیز از سطح متوسط بالاتر است. در اصفهان بسیاری از هتل‌های چهار ستاره نزدیک به جاذبه‌های دیدنی شهر هستند و بیشترشان کیفیت مطلوبی دارند.

اگر قصد رزرو هتل در اصفهان را دارید با ما همراه باشید. در این مطلب درباره چهار تا از بهترین هتل‌های چهار ستاره اصفهان صحبت کرده‌ایم. 

هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو اصفهان یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره این شهر است و در یکی از بهترین‌ خیابان‌های اصفهان قرار دارد. این هتل در خیابان چهار باغ خواجو واقع شده که از خیابان‌های زیبای اصفهان است و خیلی‌ها برای پیاده‌روی به آنجا می‌روند. از هتل خواجو با حدودا ده دقیقه پیاده‌روی به میدان نقش جهان، بازار اصفهان و پل‌های تاریخی این شهر می‌رسید.

امکانات این هتل در سطح بالایی است و صبحانه خوب و متنوعی دارد. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، سیگار کشیدن در همه اتاق‌های و فضای داخلی این هتل ممنوع است و جریمه دارد. البته در فضای باز هتل ممنوعیتی وجود ندارد.

هزینه رزرو اتاق دو تخته دابل و تویین در هتل خواجو اصفهان۴۲۰ هزار تومان است. برای رزرو اتاق سه تخته نیز باید ۵۶۰ هزار تومان بپردازید.

هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر یکی از دیگر از بهترین هتل‌های چهار ستاره اصفهان است. این هتل در خیابان آمادگاه اصفهان قرار دارد. فاصله هتل سفیر از خیابان چهار باغ عباسی که یکی از مهم‌ترین خیابان‌های اصفهان است، خیلی کم است. هم‌چنین این هتل به جاهای دیدنی مهم 

اصفهان مثل بازار سنتی اصفهان، مدرسه چهار باغ، سی‌وسه‌پل، باغ و عمارت چهل‌ستون، میدان نقش جهان، عالی قاپو، بازار قیصریه و مسجد شیخ لطف‌الله بسیار نزدیک است به‌طوری که می‌توانید از هتل سفیر پیاده به این جاذبه‌های تاریخی بروید.

هتل سفیر در سال ۱۳۹۲ به‌طور کامل مرمت و بازسازی شده است. امکانات هتل در سطح مطلوبی است و به ویژه باتوجه به قیمتش به‌صرفه است. هتل سفیر علاوه  بر رستوران و کافه، سالن ورزشی و استخر نیز دارد. صبحانه هتل اگرچه باکیفیت است اما چندان متنوع نیست. 

در هتل سفیر اصفهان برای رزرو اتاق یک تخته باید ۲۷۰ هزار تومان بپردازید. هزینه رزو اتاق دو تخته نیز ۴۲۰ هزار تومان است. گران‌ترین واحد اقامتی هتل سفیر آپارتمان دو خوابه چهار تخته است که برای رزرو آن باید ۸۲۰ هزار تومان پرداخت کنید.

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

هتل پارسیان عالی قاپو یکی از هتل‌های باسابقه اصفهان است که در خیابان چهار باغ عباسی و چند قدمی سی‌وسه پل قرار دارد. از این هتل می‌توانید پیاده به بیشتر دیدنی‌های مهم اصفهان مثلبازارچه هنر، موزه هنرهای معاصر، میدان نقش جهان و باغ و عمارت چهل‌ستون بروید.

در مجموع امکانات هتل پارسیان عالی قاپو در حد یک هتل چهار ستاره مناسب است. کیفیت و تنوع بالای صبحانه و غذای هتل یکی از ویژگی‌های مثبت آن است. اگر نخواهید در هتل غذا بخورید، می‌توانید به رستوران مشهور  شهرزاد بروید که در فاصله کمی از هتل قرار دارد. هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان در سال ۱۳۸۳ موفق به کسب گواهینامه ایزو ۹۰۰۱-۲۰۰۰ در مدیریت کیفیت شد.

نکته‌ای که درباره این هتل باید بدانید این است که پارکینگ هتل عالی قاپو با هتل حدود ۲۰۰ متر فاصله دار زیرا خیابان چهار باغ عباسی سنگ‌فرش است و تردد خودرو تا جلوی در هتل مقدور نیست. برای استفاده از پارکینگ رایگان این درخواست را هنگام رزرو در قسمت «درخواست‌های ویژه» ثبت کنید. هزینه رزو اتاق یک تخته در هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان ۳۰۰ هزار تومان است. 
 

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان در خیابان مطهری اصفهان و روبه روی پل فلزی قرار دارد. این هتل به زاینده‌رود نزدیک است و با جاذبه‌های تاریخی اصفهان، که مهم‌ترین دیدنی‌های این شهر هستند، فاصله کمی دارد. این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۸۴ افتتاح شده و ساختمانش ۱۳ طبقه دارد. یکی از ویژگی‌های مثبت هتل، رستوران گردانش است که در طبقه آخر هتل قرار دارد. رستوران هتل آسمان اصفهان غذاهای متنوعی و باکیفیتی دارد. صبحانه هتل نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.

هزینه رزرو واحدهای اقامتی هتل آسمان اصفهان از ۲۷۱ تا ۶۰۹ هزار تومان است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1257881

برچسب‌ها