آملی لاریجانی: نظام جمهوری اسلامی اگر صبوری می‌کند از باب ضعف نیست

فارس نوشت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پاسخ جمهوری اسلامی به تنش آفرینی‌های آمریکا بعد از خروج از برجام گفت: امیدواریم آمریکایی‌ها بفهمند که این نظام، نظامی مستقر و توانمند است و اگر صبوری می‌کند از باب ضعف نیست.

آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در آغاز جلسه مجمع ، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان، ماه قرآن و ماه بندگی است و از خداوند متعال می خواهیم که بیش از پیش ، قلوب ما را به انوار معرفت و محبت خویش و معرفت و محبت اهل بیت ، منور فرماید تا در این ماه عظیم الشان برای نزول برکات و رحمات الهی آمادگی پیدا کنیم و از حق متعال که فیّاض علی الاطلاق است بخواهیم در ماهی که وعده فرموده به مغفرت بندگان و استغلال شیاطین، ما را موفق به اقتراب بیشتر به ساحت خویش فرماید که هیچ موهبتی بالاتر از این نیست.

وی با اشاره به رفتار غیرمنطقی و غیر عقلایی آمریکایی ها در طول این سالها بویژه پس از خروج از برجام گفت: نفس خروج از برجام، بعد از قرارهایی که گذاشته بودند، بسیار غیر مسئولانه و غیر منطقی و خبیثانه بود. خصوصا اینکه بعد از مدت ها مذاکره طولانی و سخت این توافق انجام شده بود و خروج آمریکا از آن علاوه بر اینکه رفتاری غیر متعهدانه بود می تواند موجب تنش در منطقه شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: متاسفانه در روزهای اخیر دشمنان ملت ما، بیشتر بر طبل تنش می کوبند. جمهوری اسلامی تا به حال خویشتنداری کرده است. نظام ما اگر چه با برجام ، تمام مصالحی که مورد نظرش بود، را تامین شده نمی دید، اما بر قرار خود پایدار بود و صداقت و تعهد خود را به خوبی نشان داد.

وی به رفتارهای خصمانه آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها متاسفانه از همه زمینه های ناصحیح و ابزارهای رذیلانه برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند و در این چنین فضایی ، مردم شریف ما همچنان که در طول سالها مقاومت کرده اند ، برای حفظ انقلاب مقاومت خواهند کرد.

آیت الله آملی با تاکید بر ضرورت تحقق مواضع مدبرانه دولت و مسوولان افزود: از دولت محترم و تمام کسانی که در این موضوع به نحوی مسئولیت دارند انتظار می رود که با درایت و تدبیر گام های موثرتری در مقابل خروج آمریکا از برجام بردارند و آمریکایی ها بفهمند که این نظام، نظام مستقر و توانمندی است و اگر صبوری می کند از باب ضعف نیست.
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پاسخ امروز رییس جمهور محترم در برابر عهدشکنی آمریکا در برجام گفت: امیدواریم که به دنبال برخی اقدامات و تصمیماتی که اخیرا گرفته شده، گام های موثرتری برداشته شود که به نفع اسلام و مسلمین و نظام جمهوری اسلامی تمام شود و مطمئن هستیم که نصرت الهی با کسانی است که با حق همراهی می کنند و به نفع حق عمل می نمایند و دشمنان جمهوری اسلامی که از همه مکاید شیطانی استفاده می کنند حتما کیدشان نابود خواهد شد.

۲۳۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1257940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =