مربی سابق تیم ملی ایران گفت: «تیم ملی در دور مقدماتی جام ملتها موفق بود، اما مقابل کره جنوبی انتظارها را برآورده نکرد.»

حسین فرکی درباره بازی‌های تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا به ایسنا گفت: «اگر بازی اصلی ما مقابل کره جنوبی که منجر به حذفمان شد را از دور مقدماتی جدا بکنیم، می‌توان گفت که تیم ملی در دور مقدماتی با موفقیت کارش را دنبال کرد و امیدواریهایی را در جامعه فوتبال و برای مردم به وجود آورد. متاسفانه در بازی با کره جنوبی آن انتظاری که از تیم می‌رفت برآورده نشد. اگر در بازی آخر یک مقدار شجاعت بیشتری به خرج می‌دادیم، می‌توانستیم به 4 تیم پایانی راه پیدا کنیم و به کسب عنوان امیدوار باشیم.»

او ادامه داد: «قطبی برای تیم ملی ایران مربی بزرگی نبود. ضمن احترام گذاشتن به آقای قطبی به عنوان یک شخصیت حقیقی، تیم ملی خودمان را برای ایشان خیلی بزرگ می‌دیدم. در نتیجه ایشان به قول ما آمد و از فرصتی که مسئولان در اختیارش قرار دادند، نهایت استفاده را کرد و نتیجه‌اش هم این است که قبل از جام ملت‌ها قرار دادش را با تیم ژاپنی بسته بود. اگر سرمربی تیم ملی ایران نبود، تیم ژاپنی با او قرارداد نمی‌بست. تیم ملی ما بیش از آن چیزی که باید به قطبی می‌داد، داده است.»

او در پایان گفت: «این تیم ملی که در جام ملتها حضور پیدا کرد، همان تیم علی دایی است. آقای دایی در آن زمان یکسری جوانان را برای تیم ملی گزینش کرد و همان جوانان امروز با تجربه بیشتری در اختیار آقای قطبی قرار گرفتند. می‌توانم بگویم که دایی و تفکر او در آن مقطع باعث شد که امروز تیم ملی ما یک پشتوانه خوبی داشته باشد.»

40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 125797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۵
    0 1
    ببخشید شما؟همان کمک مربی که ایران به زور از گروهش صعود می کرد؟
  • HAMID IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۵
    0 1
    چرا شما و کادرتون رو اون زمان تیمهای ژاپنی نخواستند؟ چرا همه شما بیکار موندین شما که تازه نسبت به قطبی نتایج بهتری هم گرفته بودین؟ ایشون طوری صحبت میکنه انگار سابقه خودش در سرمربیگری چی بوده!!
  • ..... IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۵
    0 1
    مثلا شما بودید چی کار می کردی برو اقا جان به فکر تیمت باش سقوط نکنی آبروت بره
  • mn DE ۱۷:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۵
    0 1
    شما که از صدقه سر تیم ملی هم نتونستی مدتها تیم پیدا کنی چیزی نگو لطفا. به قول شاعر: تو نیز اگر بخفتی به از آن که در پوستین خلق افتی...
  • بدون نام IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۵
    0 0
    اقای فرکی میشه لطفا کمی از رزومه کاریتون رو بفرمایید.میشه لطفا از سوابق تیمهایی که باهاشون قهرمان شدین رو بیان کنین.باخت 1-0 به اردن در ازادی یادتون رفته.کوچک و بزرگ اونموقع معنا نداشت؟خوبه تیم فعلیتون ته جدولیه....
  • ناصر IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۵
    0 0
    خوبه دیگه هر چی موفقیته به اسم دایی و هر چی باخته به اسم قطبی تموم شده
  • بدون نام IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۵
    0 0
    حتما شما در حد تیم ملی هستید که همچنان بی تیم موندین
  • امین IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۶
    0 0
    اتفاقا تیم این دوره از همه دوره ها ضعیف تر بود.نه دایی، نه عزیزی،نه کریمی، نه مهدوی کیا.هر دوره یه بازیکن ستاره داشتیم امسال کی رو داشتیم.
  • علي IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۶
    0 0
    اينقدر از اين آدمهاي دم دمي مزاج و هميشه مخالف بدم مياد كه نگو.