ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون سوارکاری در هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش خبرآنلاین ؛ فدراسیون سوارکاری ایران که در چهار سال گذشته دورانی تقریبا راکد را از سر گذرانده و محمد رضا تابش خواهر زاده سید محمد خاتمی ، رئیس جمهور پیشین کشور به دلیل مشغله های کاری اش در مجلس شورای اسلامی و دغدغه های سیاسی و البته کاهش توان درآمدزایی اش برای این فدراسیون ورزشی ، کمتر موفقیتی را در منصب ورزشی خود داشته باید آماده رقابت برای کسب رای از اعضای مجمعی شود که ریاست آن بر عهده دولتی اصولگراست.

تابش اگرچه یکبار در مدیریت علی آبادی توانست رای اعتماد بگیرد اما این بار در شرایطی که فدراسیون دورانی نا موفق را به دلیل عدم اعزام به مسابقات مختلف سپری می کند به دلایلی گوناگون کمترین بخت را می تواند برای انتخاب مجدد داشته باشد هرچند حمید سجادی حاضر نمی شود چنین چیزی را درباره تابش بگوید .

او در گفت و گوی خود با خبرآنلاین ؛ می گوید:« دوره 4 ساله کاری آقای تابش ، اوایل بهار آینده به پایان می رسد و سازمان قصد دارد مجمع این فدراسیون را در تاریخ مقرر برگزار کند.»

آیا این مجمع مفهومش تغییر رئیس فدراسیون سوارکاری است که ریاست آن را نماینده اصلاح طلب مجلس و خواهرزاده رئیس جمهور پیشین بر عهده دارد؟ در پاسخ به سئوال سجادی می گوید:« مگر برگزاری مجمع فدراسیون کشتی مفهومش تغییر رئیس فدراسیون آن است یا همین طور والیبال و رشته های ورزشی دیگر؟ در تاریخ مقرر بر اساس قانون باید انتخابات برگزار شود .»

38

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 125862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۶
    0 0
    ایشان خواهر زاده خاتمی نیست.
  • محمود IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۶
    0 0
    كي نوبت رفتن خواهرزاده ها و برادرزاده هاي ديگران مي شه؟
  • بدون نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۶
    0 0
    اتفاقا ایشان خواهر زاده آقای خاتمی هستند.
  • فرشید IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۶
    0 0
    چرا اینقدر سیاست و قاطی ورزش میکنی خبر آنلاین؟به تو چه مربوط که کی میاد و کی میره.هر اومدنی یه رفتنی هم داره حالا هر کی میخواد باشه.مگه خود خاتمی موند که خواهر زادش بخواد بمونه؟ خبر جون خیلی زردی با این خبرای مزخرفت
  • بدون نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۷
    0 0
    اگر خواهر زاده یکی از این دولتیهای فعلی بود باز جرات داشتین این جوری مطلب بنویسین؟
  • ایرانی IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
    0 0
    هرکی بجاش بیاد ... میزنه به همه چی