بیش از ۳۵ هزار متر از معابر شهر اردبیل خط‌ کشی شد 

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری اردبیل از تدوام عملیات خط کشی معابر در شهر اردبیل خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۵ هزار متر از معابر شهری خط کشی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردیبل، محسن میرزایی گفت: با آغاز فصل‌کاری و گردشگری اردبیل و مساعد شدن شرایط جوی، شهرداری اردبیل جهت ایجاد انضباط ترافیک، اقدام به خط کشی محوری با رنگ سرد ترافیکی در خیابان های سطح شهر نموده است.

مدیر مهندسی و ایمنی شهرداری اردبیل افزود:  همچنین طی هفته‌های اخیر خط کشی بلوک‌های عابر پیاده و خط‌کشی سرعت‌گیرها نیز شروع گردیده است،در صورت مساعد بودن هوا کلیه معابر هسته مرکزی شهر و ورودیهای شهر خط کشی خواهد شد.

وی افزایش و تامین ایمنی شهروندان و کاهش تصادفات و منظم کردن وسایل نقلیه را از اهداف اصلی این طرح بیان کرد و گفت: خط کشی معابر در کل سطح شهر انجام شده و این عملیات همچنان ادامه دارد.

میرزایی ادامه داد: خط کشی محوری  معابر بصورت شبانه در سطح شهر توسط اکیپ مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری همچنان تداوم داشته و خیابان امام از میدان بسیج تا میدان آزادی، خیابان مدرس، خیابان مصطفی خمینی، خیابان دانش سه راهی دانش تا باغمیشه، خیابان انقلاب، آیت الله بهشتی، آیت الله کاشانی، پیرعبدالملک تا یاقوت، خیابان پاسداران جز این معابرهای خط کشی شده است.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری اردبیل ضمن تشکر و قدردانی از همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و شهروندان بیان کرد: مقدار خط کشی سرعت گیرها نیز از ابتدای سال تاکنون بیش از چهار هزار متر مربع بوده است.

 وی گفت: فعالیت‌های  سازمان ترافیک شهرداری در راستای روانسازی ترافیک و جلوگیری از حوادث احتمالی و ارتقای ایمنی شهروندان در جریان است و از بابت برخی محدودیت‌های حین اجرای کار در معابر، از شهروندان و رانندگان عذرخواهی می ‌کنیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1258671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =