ایرنا نوشت: معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ درباره برخورد پلیس با مسافربران شخصی در محدوده میردادماد توضیحاتی را ارائه کرد.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ درباره برخورد پلیس با مسافربران شخصی در محدوده میردادماد توضیحاتی را ارائه کرد.

سرهنگ مجید رضایی (معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ) درباره برخورد پلیس با مسافربران شخصی در بلوار میرداماد گفت: برخی شهروندان از تخلفات مسافربران شخصی در خیابان میرداماد مقابل متروی میرداماد که باعث ناهنجاری‌های اجتماعی در این محدوده شده‌ بود، ابراز نارضایتی کرده و از پلیس درخواست داشتند تا با این تخلفات برخورد کند.

وی ادامه داد: پلیس طرحی را مبنی بر برخورد با متخلفان و مسافربران شخصی که مزاحمت‌های ترافیکی و شهروندی برای شهروندان ایجاد می‌کردند، در این محدوده اجرا کرد.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه این طرح با همکاری تاکسیرانی در حال اجراست، خاطرنشان کرد: قطعا در هنگام اجرای این طرح مشکلاتی ایجاد خواهد شد. رانندگان متخلف نیز پس از توقیف وسیله نقلیه و اعمال قانون به دادگاه معرفی می‌شوند تا مقامات قضایی برخورد لازم را انجام دهند.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: بی‌نظمی‌های رانندگان در این محدوده وضعیت ترافیکی را از وضعیت عادی خارج می‌کند. ما تلاش می‌کنیم وضعیت مناسب را ایجاد کنیم و با تاکسیرانی نیز هماهنگ شده که تاکسی به اندازه کافی در این محدوده قرار دهد تا تردد مسافران مختل نشود.

۴۷۲۳۸
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1259229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    0 0
    از این متخلفین وایجاد کنندگان ناهنجاری توسط مسافر بران شخصی وغیر شخصی در ایستگاه مترو شریف هم وجود دارن ، سالهاست که وجود دارن چرا با اینها بر خورد نمیشه ؟ خون میردامادی ها رنگین تر از این منطقه ست ؟ چرا یکبار وبرای همیشه مشکل ومشکلات رفع نمیشه ؟ چه میرداماد وچه مترو شریف وچه هر کجای دیگه!
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    0 0
    پلاک های 41 و 42 و26 و 27 و....با ماشین های اسقاطی با رانندگی افتضاح و هرجا حتی وسط هم توقف میکنن اینارو خواهشا یه فکری براشون کنید که برای شهروندان و راننده های تاکسی و خودروهای شخصی درحال عبور مزاحمت هایی دارن
  • مسافر IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    0 0
    وااای امان ازین شخصی های میرداماد (شریعتی ولیعصر) اصلا نه مشتری مدار هستند نه هیچی- همشون هم تو ماشین میخوابن جلو ورزشگاه کشوری. صبح بویی ازشون میاد که خدا میدونه. همشون هم باهم مشغول حرف زدن و ... اصلا حواسشون نیست به مسافر. نمیدونم خطی هاش کجا هستند.