در آینده نزدیک، رونمایی از سامانه یکپارچه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری گفت : کلیه سرویس های غیرحضوری برای مردم و مخاطبان در ۲۳ شاخه اصلی و ۷۵ شاخه فرعی تعریف شده و در سه بخش بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران قابل رویت و استفاده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی استان، مدیر کل تامین اجتماعی استان در این زمینه گفت:این پرتال منبع سریع و مطمئنی را جهت آگاهی و استفاده از سرویس های جدید برای مخاطبان سازمان در سه بخش بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران فراهم آورده است.

غلامرضا محمدی ادامه داد:در صورتی که مخاطبان قبلاً مشترک سرویس های متمرکز سازمان تامین اجتماعی مانند پرتال نمایش سوابق بیمه ای بوده اند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و می توانند از خدمات مختلف این درگاه بهره مند شوند.

وی در خصوص نحوه استفاده کاربران و مخاطبان جدید از این درگاه ملی گفت:در صورتی که خدمات مورد نظر مخاطبان جدید نیاز به احراز هویت داشته باشد می بایست در پرتال ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز عبور دریافت کنند. نام کاربری برای همه در این  پرتال، کدملی افراد تعریف شده است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان یاآور شد: برای استفاده از سرویس های عمومی و شخصی، انجام مراحل ثبت نام غیر حضوری کفایت می کند ولی جهت استفاده از سرویس های کارفرمایی، علاوه بر ثبت نام در سامانه، نیاز به مراجعه حضوری به شعبه بمنظور تکمیل فرم تعهدنامه نیز می باشد.

محمدی گفت:بخش نرم افزار"تامین اجتماعی من" نیز یکی دیگر از بخش های مهم این درگاه ملی بوده و در این بخش امکان پیگیری درخواست ها و سرویس های شخصی سازی شده قرار داده شده است.

وی افزود: مردم و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://eservices.tamin.ir  نسبت به ثبت نام و استفاده از سرویس های مختلف اقدام کنند.

وی گفت:کلیه سرویس های غیرحضوری برای مردم و مخاطبان در ۲۳ شاخه اصلی و ۷۵ شاخه فرعی تعریف شده و در سه بخش بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران قابل رویت و استفاده است.
غلامرضا محمدی تاکید کرد:کاربران به منظور رفع مشکل و یا طرح سوال و نظرات خود در رابطه با کاربری درگاه مزبور می توانند از ۲ روش با سازمان تامین اجتماعی ارتباط برقرار نمایند.

محمدی افزود:تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی از طریق تلفن گویای ۱۴۲۰ در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۲۰ و پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۶ و همچنین درج موراد در پرتال http:\chb.tamin.ir در کلیه ساعات شبانه روز از جمله راههای ارتباطی برای پیگیری رفع مشکل و طرح سوال با این درگاه ملی است.

وی تصریح کرد:برای سهولت دسترسی کاربران، لینک مستقیم درگاه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی (طرح ملی دکتر نوربخش) در سمت راست صفحه نخست تارنمای اداره کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری به نشانی www.chb.tamin.ir و در زیر ستون یادداشت قرار داده شده است.

46
 

کد خبر 1259559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =