۹ نفر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
جدیدترین اظهار نظر ترامپ درباره ایران

ایرنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا درباره ایران تنها به این جمله اکتفا کرد که باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.

 دونالد ترامپ روز دوشنبه در حاشیه دیدار با ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان این مطلب را به خبرنگاران گفت.
وی افزود: ما باید نگاه کنیم با ایران چه پیش خواهد آمد. هر آنچه که آنها انجام می دهند یک اشتباه بزرگ است. من گزارشاتی را از ایران می شنوم. اگر کاری انجام دهند به شدت ضربه خواهند خورد. باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.
وی همچنین از دیدار خود با ولادیمیر پوتین و شی جین پنگ روسای جمهوری روسیه و چین در نشست سران گروه 20 در ژاپن خبر داد و برخلاف افزایش جنگ تجاری افزود: ما در موقعیت بسیار قوی هستیم.
 

41231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1259698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
    31 58
    دهنت تنگ تر از اونه که حرفهای گنده ازش بیرون بیاد. حواسمون بهت هست
    • دادخواه IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
      29 14
      در دقايق اول جنگ برق كل كشور بخاطر سراسري بودن قطع ميش.ود ساعاتي بعد كل گاز بازهم بخاطر سراسري بودن قطع ميشود در شش ساعت بعد اب هم قطع ميشود ما در اين چهل سال براي مديريت بحران هيچ كاري نكرديم چهل ميليمتر باران اومد تمام مملكتو اب برد لاف زدن تا كي
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
      7 2
      جنگ قوانین خودشو داره اینطوری نیست بزنی هرجایی که میخای.اگه اینطوره ایران به راحتی تمام سکوهای نفتی را میتونه بزنه و قیمن نفت بالای 1000 دلار میره .اونوقت مردم امریکا باید به پول ما لیتری 300هزارتومن بخرن.و کل دنیا اقتصادش فلج میشه.بخاطر این هزینه هاس که بما حمله نمیکنن و قبل از هرچیزی خلع سلاح موشکی را خواستار هستن.ما برنده جنگ نیستیم ولی هزینه هایی که به دنیا و غرب وارد میکنیم صد برابره ضرری هستش که بما میرسه.
  • IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
    45 3
    چی شده عقب نشینی کردی؟ انقدر دلار رو بالا میبریم که نتونی بخری.میدونی الان باید 15 هزار بدی از ما یه دلار بگیری.
  • IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
    9 22
    دقیقا من هم میخواستم خمینو که ترامپ گفت بگم ولی ۱۸۰ درجه برعکسشو
  • IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
    10 13
    گفته که : هر آنچه که آنها انجام می دهند یک اشتباه بزرگ است. اصلا این جمله ات درست ، خوب ، ایا هر انچه که انجام می دهی یک اشتباه بزرگ نیست؟ واقعیت اینکه ترامپ چون قدرت دستشه فکر می کنه هر انچه که انجام میده درسته. چه انهای که طرفدار مذاکره اند و چه انهای که طرفدار مذاکره نیستند در این مورد اتفاق نظر دارند که خروجت از برجام که ربط به ایران داره اشتباه بود.
  • عبدالکریم IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
    7 51
    خوب حالا ما می گوییم چه پیش خواهد آمد . در صورت جنگ هیچ ناو و نیرویی از شما برنمی گردد و مثلث برمودا در خلیج همیشگی فارس همه شما را می بلعد و تو ای ترامپ ، برای همیشه منفور ترین رئیس جمهور کشورت خواهی شد
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
      4 0
      اي شير
  • احمدالاسد IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
    7 42
    ترامپ غلط کرده
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
    33 1
    فقط بازی می کنه ؛ همشون بازی میکنن ؛ اینکه میگه : باید ببینیم چه پیش خواهد آمد ؛ یعنی سیاست فشار ؛ فشار ؛ بازهم فشار و سپس معامله .. که دنبالش بود حالا به نهایتش رسیده و معامله ای هم در کار نیست ... از شواهد پیداست که نه تنها ترامپ بلکه همه نشسته اند و منتظرند که ببینند چی پیش میاد .... و گویا بازنده کسی است که اولین حرکت را می کند .... خوشبختانه ما در منتظر نشستن و صبر کردن و کاری نکردن سرآمد همگانیم .
  • علی US ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
    0 5
    تصویر صورت له شده ترامپ زیر لگد مظلومان جهان در چشمانم می آد و میره ترامپ، داری استارت فروپاشی ایالات تون رو می زنی و به زودی امریکا تجزیه و تو هم به قهقرای تاریخ منتقل خواهید شد