۰ نفر
۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۱

کتاب «روش نگارش مقاله پژوهشی در علوم سیاسی» در 317 صفحه به علاقمندان علوم انسانی می‌آموزد که چگونه می‌توانند یک مقاله پژوهشی بنویسند.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «روش نگارش مقاله پژوهشی در علوم سیاسی» نوشته لیزا ای. باگلیونه با ترجمه محسن خلیلی، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و رضا دانشمندی، کارشناس ارشد علوم سیاسی از سوی انتشارات مرندیز روانه بازار نشر شد.

در بخشی از مقدمه این کتاب می‌خوانیم: «مفتخریم که نخستین کوشش خود در زمینه‌ ترجمه‌ را متوجه پارسی‌گردانی کتابی ویژه گردانده‌ایم که نویسنده‌ آن، خانم دکتر «لیزا باگلیونه» دانشیار علوم سیاسی و مدیرِ برنامه‌ روابط بین‌الملل در دانشگاه سنت ژوزفِ آمریکا است که کتاب‌های بسیاری در زمینه‌ تخصصیِ آموزشی/پژوهشی خود، یعنی روابط بین‌الملل و نظام‌های سیاسی تطبیقی، منتشر کرده است. کتابی که ترجمان فارسی آن پیش چشم خواننده است، متنی خواندنی و عالی است که بسیار ساده و روان به دانشجوی علوم سیاسی و بی‌گمان تمامی علاقمندان عرصه‌ علوم انسانی می‌آموزاند که چگونه می‌توانند یک مقاله‌ پژوهشی را به سرانجام برسانند».

60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 126057

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۷
    2 0
    خوب است معرفی این گونه کتاب ها راه گشا است و علاقه مندان خودش را دارد اما خوب است اگر بعضی سرفصل ها را هم معرفی کنید تا شاید بیشتر اطلاعات بگیرند و بگیریم.