حضور غیرمنتظره تارانتینو در جشنواره کن بعد از سال‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: کوئنتین تارانتینو، شب گذشته با حضور در فرش قرمز یک فیلم در جشنواره کن باعث تعجب و شگفت زده شدن سینما دوستان شد.

 کوئنتین تارانتینو، کارگردان حاضر در جشنواره کن بعد از اینکه فیلمش به لیست ابتدایی فیلم‌های بخش رقابتی نرسید، بعد از سرعت بخشیدن به مرحله تدوین توانست جواز حضور در این جشنواره را پیدا کند.

نهمین فیلم وی به نام «روز و روزگاری در هالیوود» که از فیلم‌های جذاب جشنواره فیلم کن امسال محسوب می‌شود و بازیگران محبوبی همچون برد پیت، مارگو رابی و لئوناردو دیکاپریو در آن ایفای نقش می‌کنند، قرار است در ۲۱ مه (۳۱ اردیبهشت) نخستین نمایش خود را تجربه کند.

اما تارانتینو تا آن زمان طاقت نیاورد و در فرش قرمز فیلم سینمایی «دریاچه غازهای وحشی» که شب گذشته برگزار شد به صورت غیر منتظره و از پیش تعیین نشده شرکت کرد تا هواداران خود و فیلم دوستان را شگفت زده کند.

تارانتینو با فیلم سینمایی «داستان‌های عامه‌پسند» جایزه نخل طلایی کن را دریافت کرده است. او برای «داستان‌ها عامه‌پسند» نیز حاشیه‌هایی را پشت سر گذاشت چرا که در ابتدا این فیلم از لیست اولیه جشنواره حذف شده بود، اما در نهایت به جشنواره رسید. این کارگردان سالها روی فرش قرمز جشنواره کن حاضر نشده بود. 

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1261769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =