۰ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

وزیر ارتباطات از طرح دژفا در شبکه ملی اطلاعات رونمایی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، طرح دژفا، سپر امنیتی شبکه ملی اطلاعات که همراه با توسعه فناوری از حریم شخصی افراد محافظت می‌کند و هدف آن مقابله با حملات سایبری، حمایت از تداوم خدمات دیجیتال، جلوگیری از کلاهبرداری، نشر اطلاعات و شناسایی بدافزارهاست، امروز همزمان با روز ارتباطات، توسط محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - رونمایی شد. این طرح دربرگیرنده ۱۰ پروژه است و در مجموع برای آن‌ها ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

در این مراسم همچنین طرح سروا، مرکز تبادل اطلاعات دولت با بخش خصوصی و عمومی، با هدف به اشتراک‌گذاری اطلاعات دولتی برای استارت‌آپ‌ها، با سرمایه‌گذاری ۲۶ میلیارد ریال رونمایی شد.

پروژه (سروا) مرکز تبادل اطلاعات دولت با بخش خصوصی و عمومی با هدف به اشتراک گذاری اطلاعات دولتی برای استارت آپ ها است و بسترساز تعامل یکپارچه و ارائه سرویس به کسب‌وکارهای مورد تأیید بر روی یک زیرساخت یکپارچه و مطمئن است و از مزایای این سرویس می‌توان به ارتباط با یک‌نهاد مشخص در دولت و عدم ایجاد سردرگمی، بهبود ارائه خدمات دولت الکترونیک، یکپارچه‌سازی سامانه‌های نرم‌افزارهای دولتی بدون اتصال مستقیم به دستگاه‌ها، کاهش هزینه‌های دولت، حمایت از سامانه‌های داخلی اشاره کرد.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1261865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =