با این ۷ تکنیک از ویلا و اقامتگاه‌تان درآمدزایی کنید

بسیاری از افرادی که در شهرهای مختلف کشور ویلا، اقامتگاه بوم‌گردی و .... دارند از راه اجاره آنها به مسافران امرار معاش می‌کنند.

این دسته از افراد که تا قبل از روی کار امدن سامانه‌های معتبر رزرو اینترنتی هتل، ویلا و اقامتگاه با کمک واسطه‌ و آژانس‌های املاک محلی برای اجاره ملک خود به مسافران اقدام می‌کردند، حالا بدون واسطه از محل اقامت خود کسب درآمد می‌کنند.

به این ترتیب دیگر لازم نیست برای اجاره ویلا و اقامتگاه در هر نقطه از ایران زیبا به واسطه و آژانس‌های محلی ویلای خود را به مسافران نوروزی اجاره دهند.

کافیست به سامانه رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه جاباما مراجعه و اقامتگاه و ویلای خود را به ساده‌ترین روش ممکن به مسافران معرفی و اجاره دهند و از این طریق درآمدزایی بیشتر و راحت‌تری داشته باشند. کاری که بسیاری از افرادی که دارای ویلا و اقامتگاه بومگردی هستند انجام می‌دهند.

اما جاباما چه ویژگی دارد که آن را نزد صاحبان اقامتگاه بومگردی و ویلا در جای جای ایران محبوب و قابل اعتماد کرده است؟ در ادامه ویژگی‌های جاباما را مطالعه می‌کنید:

۱-     جاباما وبسایتی معتبر است که دارای تمام مجوزهای لازم از سازمان‌های مربوطه است و از طرفی وبسایتی مطرح و شناخته شده است.

۲-     قیمت اجاره ویلا و اقامتگاه در این سامانه شفاف اعلام شده است و به همین دلیل شما می‌توانید نرخ اجاره و ... را کنترل کنید.

۳-     هر توضیحی که لازم است در مورد ویلا و اقامتگاه در وبسایت جاباما ارائه شده است تا مسافران با دیدی باز برای اجاره اقامتگاه بومگردی اقدام کنند.

۴-     در جاباما عکس‌های واقعی از ویلا و اقامتگاه‌ها ارائه شده است و این موضوع به افزایش رضایت مشتریان منجر شده است.

۵-     جاباما دسترسی‌های لازم را برای راه‌اندازی حساب کاربری در وبسایت به شما می‌دهد.

۶-     جاباما خدمات پشتیبانی بسیار خوبی به مسافران ارائه می‌دهد که امکان استرداد وجه در صورت لغو سفر، پشتیبانی کامل از مسافران با یک تیم ۲۴۷ نفره در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته برخی از آنها هستند.

۷-     تمام پروسه معرفی، انتخاب، پرداخت، استرداد و... در جاباما آنلاین است.

پس اگر قصد دارید ویلا و اقامتگاه خود را به مسافران اجاره دهید، به این سامانه مراجعه کنید و با خیال از این محل درآمدزایی کنید. همچنین اگر قصد دارید در زمان اجاره ویلا در شمال و اقامتگاه خود به مسافران به شهر دیگری سفر کنید، می‌توانید برای رزرو هتل در سراسر ایران به سامانه رزرو اینترنتی هتل، ویلا و اقامتگاه مراجعه و تعطیلات نوروزی را به خوشی سپری کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1262023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =