نشست استاندار چهارمحال‌وبختیاری با وزیر آموزش وپرورش

ایرنا نوشت : وزیر آموزش و پرورش در دیداری که استاندار و مسئولان چهارمحال و بختیاری با وی داشتند، بر رفع کمبودها و مشکلات این بخش در استان تاکید کرد.

سیدمحمد بطحایی در این دیدار که در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، با بررسی مشکلات و کمبودهای موجود در بخش آموزش و پرورش بر رفع این کاستی ها و کمبودها تاکید کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان این نشست در خصوص محورهای این نشت گفت: مشکلات حوزه آموزش و پرورش استان در نشست با وزیر آموزش و پرورش در ۲ محور مطرح و بررسی شد.
اقبال عباسی افزود: حوزه آموزش و پرورش در خصوص تجهیزات و منابع مالی و همچنین کمبود معلم و نیروی انسانی با نارسایی هایی مواجه است که این موضوع در نشست با وزیر تشریح شد تا برای سال تحصیلی جدید بتوان شرایط مطلوب تری را فراهیم کنیم.
وی تصریح کرد: در همین راستا مقرر شد تا روز سه شنبه در نشستی با معاون پیشتیبانی وزارت آموزش و پرورش راهکارهای رفع این مشکلات تدبیر شود.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری نیز که به همراه استاندار در این نشست حضور داشته است، گفت: در مدارس استان ۱۴ هزار و ۶۴۱ فرهنگی مشغول امر آموزش دانش آموزان هستند که این استان در سال تحصیلی جاری و جدید با کمبود معلم مواجه است.
فرحناز قائد امینی به بازنشسته شدن یکهزار و ۳۷ معلم در سال تحصیلی جدید و افزایش ۲ هزار نفری دانش آموز اشاره کرد و گفت: این تعداد نیروی جدید، پاسخگوی کمبود نظام آموزش و پرورش نیست و باید با یک برنامه ریزی دقیق این کسری را جبران کرد.
وی تصریح کرد: انتظار می رود با رفع مشکل نیروی انسانی و تجهیز مناسب مدارس و آموزشگاه های استان، فضای مناسبی برای سال تحصیلی جدید فراهم کنیم.
گفتنی است ،  در این نشست که مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند،استاندار از وزیر دعوت کرد تا پس از ماه مبارک رمضان برای دیدار نزدیک از حوزه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به این استان سفر کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1262300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =