آخرین خبرها از ماموریت دریایی ناوگروه اطلاعاتی-رزمی نیروی دریایی ارتش

فارس نوشت: ناوگروه شصت و دوم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن بایندر، ناو پشتیبانی لاوان و ناو پشتیبانی بوشهر برای انجام ماموریت دریانوردی، گشت‌های امنیتی و مقابله با دزدان دریایی طی روزهای آینده عازم دریا می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، شصت و دومین ناوگروه اطلاعاتی-رزمی نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن بایندر، ناو پشتیبانی لاوان و ناو پشتیبانی بوشهر برای انجام ماموریت دریانوردی، گشت‌های امنیتی و مقابله با دزدان دریایی طی روزهای آینده عازم دریا می‌شود.

گفتنی است از سال ۸۷ تا کنون ۶۱ ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور حفاظت از کشتی‌های تجاری و نفتکش جمهوری اسلامی ایران به آب‌های آزاد و خلیج عدن اعزام شده است.

همچنین  ناوگروه شصت و یکم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن‌«سبلان» و ناو پشتیبانی «بندرعباس» بعد از طی ۵ هزار و یکصد مایل دریایی و گذشت ۶۷ روز دریانوردی و بازدید از بنادر سلطان قابوس و صلاله عمان و شرکت در تمرین مشترک امداد و نجات دریایی ایران و عمان صبح امروز (چهارشنبه) در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت. نا

سردار صفوی: نباید از دشمن و آمریکا هراسید

 سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی ، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در  مراسم  هیئت رزمندگان اسلام غرب و شمالغرب کشور  که با حضور جمعی از رزمندگان قدیمی وپیشمرگان کرد و خانواده  شهداء بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خطه کردستان بویژه سرلشکر شهید بروجردی وسردار شهید سید حسین فیض  اردکانی  برگزار گردید. 

اهم این گفت و گو را به نقل از ایسنا بخوانید؛

*باید تاسف خورد بحال آنانکه از فلسفه شهادت و از زندگی در عصر ظهور بی خبرند، رمز و راز حیات ابدی شهیدان را انسان‌های کامل و انسان های مطلوب  و عارفان واصل درک می کنند و گرفتاران در چنبره قدرت طلبی رمز و راز حیات ابدی شهادت را در ک نمی کنند.

*شهیدان آمدند تا اشتیاق ظهور را در بین ملت ما دو صد چندان کنند تا همه ملت ما بفهمند یاران آخر الزمان چگونه عاشقانه در راه امامشان جان می دهند و شهیدان ما منتظران واقعی حضرت مهدی  عجل الله تعالی فرج الشریف بودند و خونشان حیات بخش فلسفه انتظار است و فلسفه انتظار فسلفه بقدرت رسیدن اسلام در جهان است.

سردار سرلشگر رحیم صفوی

*پیام انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر آن است که هیچ قدرتی نمی تواند جلوی پیروزیهای بزرگ ملت ایران  و پیروزیهای آینده انقلاب اسلامی را به رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای بگیرد و  قطعا اسلام پیروز خواهد شد .

*شهیدان ما ارتباط با خدا و ارتباط با نفس خود و نحوه تقابل با دشمن  و ارتباط با مردم  را بخوبی درک و تعریف  کرده بودند.

* شهیدان بشدت از انشقاق پرهیز می کردند و برخورد محبت آمیز توام با استدلال حتی با مخالفین و ضد انقلاب داشتند و آنها به خویشتن داری و خود سازی اعتقاد داشتند .

*شهیدان شناخت کاملی از ماهیت و اهداف دشمن و عمق دشمنی آنها  داشتند و دشمن شناسی خوبی داشتند،و اینکه پشت سر دشمن بعثی ، آمریکائی ها بودند را می دانستند.

* هیچگاه شهیدان از دشمن و حتی  از دشمن آمریکایی  نمی هراسیدند و در برخورد با دشمنان قاطعیت مثال زدنی داشتند و به خود تردید راه نمی دادند، علاوه بر آنکه به تبلیغات دشمن اعتنایی نمی کردند همواره به دشمنان بی اعتماد بودند. پیام امروز شهیدان به ما  اعتقاد به پیروزی و غلبه بر دشمن است .

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1262759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =