امام جمعه شهرکرد از صداوسیما خواست لقب آیت‌الله برای ایشان به‌کار نبرند

حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد در نامه‌ای به مدیر کل صدا و سیمای استان نسبت به تعابیر و القابی که از سوی این رسانه برایشان استفاده می‌شود واکنش نشان دادند و خواستار شدند که ایشان را در انجام وظایف یاریگر بوده و در ظلمات و زرق و برق القاب گرفتار ننمایند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرکرد ،متن کامل نامه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به مدیر کل صداوسیمای استان به شرح زیر است:

▪جناب آقای افشارنیا مدیر کل محترم صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری دام عزّه‌وتوفیقه

 با سلام    مدتی است که از کلام نورانی آیت الله برای این حقیر استفاده می‌شود.

 اولاً: آیت حق جلّ‌وعلا بودن از شئـُون بلندی است که این رو سیاه غرق ظلمات را نشاید

ثانیاً: تاکنون دو سه نوبت در جلسات، خود و دیگران را از اینگونه أمور بر حذر داشته و گفته‌ام بنده را جز محمد علی نکونام نخوانند.

تالثاً: این حقیر علیرغم شرکت سالهای متمادی در دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم افتخارم آن است که مسئله‌گو باشم و احکام الهی را برای جامعه و عباد الرّحمن تبیین نموده و مروج الاحکام باشم.

رابعاً: از حضرت حق جلّ و علا مدام مسألت داشته‌ام که بی‌ادّعا و بی‌توقع انجام وظیفه نموده و زینت لباس مقدس طلبگی باشم و اکنون اگر در سلک خادمی دستگاه مهدوی بعنوان یک طلبه پذیرایم باشند فخر دنیا و آخرت را خواهم داشت.

علیهذا ضمن تشکر از حسن ظن آن رسانه و دیگر بزرگوارانی که از حوزه‌های علمیه و مراکز و شخصیتها اظهار لطف دارند عاجزانه تقاضامندم این حقیر را در انجام وظایف یاریگر بوده و در ظلمات و زرق و برق القاب گرفتارم ننمایند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1263448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =