رؤیای دو مرد افغان که برای تهیه هزینه سفر به ترکیه، نگهبان کارگاه طلاسازی را به قتل رسانده بودند، با تلاش و تحقیقات ویژه مأموران کلانتری تهرانپارس بر باد رفت.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
ظهر سه‌شنبه گذشته صاحب یک کارگاه طلاسازی در فلکه چهارم تهرانپارس سراسیمه با پلیس 110 تماس گرفت و از جنایتی هولناک خبر داد. پس از این تماس، گروهی از مأموران کلانتری 126 تهرانپارس راهی محل جنایت شده و با جسد مجید - نگهبان 23 ساله کارگاه - روبه‌رو شدند.

در نخستین بررسی‌ها مشخص شد قربانی با 22 ضربه کارد از پا درآمده است.از سوی دیگر، با اعلام مفقود شدن 5 میلیون تومان پول نقد و 160 گرم طلا، فرضیه قتل با انگیزه سرقت قوت گرفت.

پس از حضور بازپرس جنایی تیم چهار نفره معاونت اطلاعات کلانتری زیر نظر سرهنگ کمانکش - رئیس کلانتری - تحقیقات ویژه جنایی برای افشای راز جنایت را آغاز کردند تا این که به یک مرد افغان به نام «گل‌بدین» رسیدند.

او در بازجویی‌ گفت: دو تن از دوستانم به نام‌های حسن و صدرالدین مرتکب جنایت شده‌اند. بلافاصله مأموران در عملیات غافلگیر‌کننده دیگری دو جنایتکار فراری را دستگیر کردند.صدرالدین در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: 20 روز قبل از افغانستان به ایران آمدیم. مقصد بعدی ما ترکیه بود، اما به دلیل نداشتن پول تصمیم به سرقت گرفتیم. وقتی از طریق گل‌بدین با مجید آشنا شدیم، دریافتیم او شب‌ها در کارگاه طلاسازی می‌خوابد.بنابر این در فرصتی مناسب با چکش او را کشتیم.
56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 126512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =