دیدار نتانیاهو با نمایندگان ترامپ و اظهارات ضد ایرانی هوک

فارس نوشت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با داماد و مشاور ترامپ و نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران دیدار کرد.

 «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «جارد کوشنر»، داماد و مشاور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کرد. 

«جیسون گرینبلات»،  فرستاده ویژه آمریکا در امور منطقه، «برایان هوک»، نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران و «ران درمر»، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا از دیگر افراد حاضر در این جلسه بوده‌اند. 

نتانیاهو گفت: «تلاش‌های ایالات متحده تحت رهبری  دونالد ترامپ برای گرد هم آوردن متحدان منطقه علیه چالش‌های مشترک مرا به شدت دلگرم می‌کند.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از اظهاراتش به شکست خود در تشکیل کابینه واکنش نشان داد. 

او گفت: «دیشب اتفاق کوچکی رخ داد. این ما را متوقف نخواهد کرد. ما همکاری با یکدیگر را ادامه می‌دهیم. دیدار عالی و سازنده‌ای داشتیم که ثابت می‌کند اتحاد میان آمریکا و اسرائیل هیچ‌گاه از این قوی‌تر نبوده و حتی قوی‌تر از این هم خواهد شد.»

 بامداد پنج‌شنبه (به وقت تهران) نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی در واکنش به ناتوانی «بنیامین نتانیاهو» در تشکیل کابینه ائتلافی، به انحلال پارلمان و برگزاری مجدد انتخابات رأی دادند.

بر اساس مصوبه پارلمان رژیم صهیونیستی که با ۷۴ رأی مثبت در برابر ۴۵ رأی منفی تصویب شد، انتخابات جدید قرار است روز ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) برگزار شود.

در تاریخ رژیم صهیونیستی این اولین بار است که حزب پیروز نتوانسته کابینه تشکیل دهد. در پی این رخداد، «بنی گانتز» رهبر نمایندگان احزاب معارض در جلسه پارلمان، نتانیاهو را «شکست‌خورده» توصیف کرد.

«برایان هوک» هم در این جلسه گفت کارزار فشار حداکثری علیه ایران جواب داده و «نیروهای نیابتی» ایران تضعیف شده‌اند، بودجه نظامی ایران کاهش یافته و اقتصاد این کشور وارد رکود شده است.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1265278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =