قصاص برای پسری که دختر مورد علاقه‌اش را به خاطر جواب منفی در خواستگاری، کشت

ایران نوشت:کارگر عاشق پیشه که پس از شنیدن جواب رد در ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش او را به باغی در کرج کشانده و به قتل رسانده بود از سوی قضات شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به قصاص محکوم شد.

رسیدگی به این پرونده جنایی از حدود یک سال قبل آغاز شد. خانواده دختری دانشجو به‌ نام مریم فرجی با مراجعه به پلیس خبر ناپدید شدن وی را اعلام کردند. از آنجا که مریم در حوادث دی سال 96 و به‌ دنبال اغتشاشاتی که در کرج اتفاق افتاده بود از سوی پلیس دستگیر و پس از محاکمه به سه سال حبس محکوم شده بود وقتی به طرز مرموزی در تابستان 97 ناپدید شد خبرهای مختلفی در فضای مجازی انتشار یافت که ماجرای ناپدید شدن وی را به پلیس و نهادهای امنیتی ربط دادند تا اینکه کارآگاهان جنایی استان البرز با ردیابی آخرین مکالمات و پیامک‌های مریم دریافتند او آخرین بار با فردی به‌ نام مجید که نامزدش بوده قرار ملاقات داشته است.

مجید بازداشت شد و در حالی که سعی داشت اصل ماجرا را کتمان کند بالاخره لب به اعتراف گشود و راز قتل مریم را افشا کرد.
مجید ۲۹ ساله که برای گذران زندگی و امرار معاش، کارگری می‌کرد، درباره انگیزه‌اش از این جنایت گفت: هفت سال قبل با مریم آشنا شدم و قرار بود با هم ازدواج کنیم اما از چند ماه قبل گفت که از ازدواج با من پشیمان شده است. روز پنجشنبه چهاردهم تیر سال ۹۷ با هم قرار گذاشتیم تا به باغ ما بیاید و صحبت کنیم. او ادعا کرد یکی از استادان دانشگاهش از او خواستگاری کرده و قصد دارد با او ازدواج کند. با شنیدن این حرف، کنترل خود را از دست دادم و خفه‌اش کردم. بعد هم حدود نیم متر زمین را کندم و جسد را دفن کردم. نمی‌خواستم تا جسد پیدا نشده به قتل اعتراف کنم اما بعد از ده روز، راز جنایت فاش شد و مجبور به اعتراف شدم.متهم روز سه‌شنبه هفتم خرداد 98 در جلسه‌ای که در شعبه یکم دادگاه کیفری یک استان البرز به ریاست قاضی رنجبر تشکیل شده بود تحت محاکمه قرار گرفت.قضات دادگاه نیز پس از بررسی محتوای پرونده و بر اساس درخواست اولیای دم متهم را به خاطر قتل عمد به قصاص محکوم کردند.
1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1265329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =