تابش: از کجا معلوم است هواداران سپاهان به ماشین‌ها خسارت زدند؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن تایید شایعه حضور قلعه‌نویی بر روی نیمکت فصل آینده این تیم افزود: من نمی‌دانم چه کسی به خبرنگاران گفته که ماشین هایشان را به پارکینگ نبرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود تابش در برنامه زنده «فوتبال برتر» به خسارات وارد شده به خبرنگاران اشاره کرد: «از کجا معلوم هواداران سپاهان بوده اند که به ماشین ها خسارت زده اند؟ خیلی از ماشین ها اصلا در پارکینگ ورزشگاه نبوده اند. من نمی دانم چه کسی به خبرنگاران گفته که ماشین‌هایشان را به پارکینگ نبرند. به خبرنگاران و عکاسان ماشین اختصاص داده شد و قرار نبود ماشین شخصی بیاورند. ما هم با ماشین شخصی به آن جا نمی‌رویم. درباره این اتفاق اطلاع رسانی شده بود. هواداران هم می توانستند از پارکینگ عمومی ورزشگاه استفاده کنند.»

تابش به تفاوت قیمت بلیت ها هم اشاره کرد: «من زنگ زدم و گفتم قیمت بلیت ها را 5 هزارتومان کنند. تنها شهری که بلیت 5 هزارتومانی دارد اصفهان است. البته هواداران ما هم در تهران بلیت 15هزارتومانی خریدند.» تابش در نهایت تایید کرد امیر قلعه‌نویی فصل آینده هم در سپاهان است: «فصل بعد هم با امیرقلعه نویی هستیم. قرارداد داریم و حتی احتمالا تا 2 سال آینده هم با او ادامه خواهد داد.»

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1265406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =