وزیر اقتصاد: تنها راه مبارزه با تحریم مشارکت اقتصادی مردم است

وزیر امور اقتصادی و دارایی بر اهمیت مشارکت اقتصادی مردم در زمان تحریم، برای مبارزه با کسری‌ها و کمبودها تاکید کرد.

«فرهاد دژپسند» در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس، در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی، نشان‌دهنده اراده قاطع و مصمم آن‌ها در دفاع از آرمان‌های انقلاب است.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران افزود: مردم می توانند بزرگترین سرمایه در حل مشکلات اقتصادی کشور باشند و باید با همت همین مردم به مبارزه با تحریم‌های ظالمانه آمریکا برخواست.

اردکانیان: روز قدس اسم رمز مبارزه با ظلم است

«رضا اردکانیان» وزیر نیرو نیز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: روز قدس اسم رمز و نمادی برای کسانی است که در دنیا حاضر نیستند ظلم را به رسمیت بشناسند. کسانی که امروز به خیابان ها می آیند و در یک راهپیمایی، در مقابل اقلیت زیادطلبان می ایستند.

وزیر نیرو با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نماد این اقلیت در خاورمیانه هستند، گفت: روز قدس مختص ایرانیان نیست بلکه متعلق به همه مسلمانان و آزادگان جهان و کسانی است که ظلم را به رسمیت نمی شناسند.

اردکانیان با بیان اینکه روز قدس مورد احترام همه بشریت و بسیار مهم است، گفت: در ۴۰ سال گذشته، ملت ایران پرچمدار این حرکت و حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده است؛ به همین سبب روشن نگه داشتن این شعله بسیار اهمیت دارد و باید روز به روز دامنه آن گسترش پیدا کند.

وزیر نیرو تصریح کرد: «همه حرف متجاوزان و سلطه گران هم در برابر ایران بر سر همین موضوع است؛ یعنی آنها به دنبال خاموش کردن این شعله هستند و گرنه بقیه مسائل بهانه است».

۲۲۶۲۲۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1265535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
    3 0
    اقتصاد مملکت که بصورت انحصاری در خدمت عده ای خاص است،چطور مردم مشارکت کنند؟ حتی بکار اندازی مزارع پرورش طیور و دام و ... که نیازمند مجوز هستند در کمال حیرت با جواب منفی روبرو می شوند.من قبل از مهاجرت به خارج شخصا با این موضوع روبر شدم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که اگر سرمایه ام را در خارج سرمایه گذاری کنم راحت تر خواهد بود که در نهایت هم همین کار رو انجام دادم.نمی گم این سر دنیا همه چیز گل و بلبله ،ولی همه چیز در انحصار یک عده معدود نیست و در صورت اشتغال زایی از خیلی مزایا هم بهره مند می شوید که جزو سیاستهای تشویقی است،اقتصاد را از حال انحصاری دراورید تا مردم مشارکت کنند و امثال ما هم ثروتمون را در مملکت خودمون سرمایه گذاری کنیم