مزیت مرز یک جاذبه قوی برای سرمایه‌گذاری در ایلام است

ایرنا نوشت: استاندار ایلام گفت: مزیت مرز یک جاذبه قوی برای سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف استان ایلام است.

قاسم سلیمانی دشتکی ظهر یکشنبه در دیدار با محمد پناه مدیر عامل شرکت سهامی فرش ایران با اشاره به جایگاه حائز اهمیت استان در صادرات کشور گفت: امروز ایلام با توجه به داشتن ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشوری که بیشترین حجم صادرات ایران را به خود اختصاص داده است دارای شرایط خاص و کلیدی در کشور است.

وی ادامه داد: مرز بین المللی مهران یک مزیت و فرصت بسیار عالی برای سرمایه گذاری در کشور و یک ظرفیت بسیار خوب در ایجاد اشتغال برای استان قلمداد می شود.

گفتنی است که در این دیدار مقرر شرکت شرکت فرش ایران با همکاری کمیته امداد استان و آموزش فنی و حرفه ای و ادارت ذی ربط نسبت به ایجاد سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان اقدام کند.

** اعتبارات اجتماعی سیل در جای خود هزینه شود

استاندار ایلام در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان، اظهار داشت: اعتبارات بسیار خوبی برای جبران خسارت‌های سیل ابلاغ شده که مدیران باید برای هزینه آن با برنامه عمل کنند.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه باید اعتبارات اجتماعی که در این باره اختصاص داده شده هدفمند هزینه شود، تصریح کرد: لازم است برای هدفمند شدن کارها یک سامانه مشابه سامانه‌ی سجاد راه‌اندازی شود تا شاهد مواری کاری و دوباره کاری نباشیم.

وی با تاکید بر اختصاص اعتبارات به کارهای اساسی، افزود: با اولویت بندی درست اعتبارات به امور ضروری اختصاص یابد 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1266099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =