فینال حذفی روی هوا/ بی‌نظمی در اهواز به اوج رسید

تسنیم نوشت: به دلیل بی‌نظمی‌های پیش از دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلانیان و پرسپولیس، برگزاری بازی دو تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 در حالی که قرار است تیم‌های فوتبال داماش گیلانیان و پرسپولیس از ساعت 21 امروز (یکشنبه)، فینال جام حذفی را در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار کنند، برگزاری این مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

* نیروی انتظامی در ورزشگاه شهدای فولاد، توان کنترل هواداران را ندارد و مسئولان سازمان لیگ به نیروی انتظامی هشدار دادند که با این شرایط ورزشگاه و عدم کنترل تماشاگران، ممکن است هر اتفاقی در پایان بازی رخ دهد. از طرفی آنها می‌ترسند که بازی را لغو کنند، چون ممکن است تماشاگران تحریک شوند و به زمین بیایند.

* بیش از 10 هزار هوادار بیرون از ورزشگاه شهدای فولاد حضور دارند و مأموران دیگر نمی‌توانند این تعداد را کنترل کنند. تماشاگران حتی روی سقف ورزشگاه هم نشسته‌اند.

* یکی از مأموران نیروی انتظامی پس از گلایه خبرنگاران از هجوم تماشاگران به جایگاه آنها پاسخ داد: می‌خواستید جای خود را از دست ندهید! خبرنگاران هم کنار زمین حضور دارند.

* سیامک فراهانی، سرمربی داماش تأکید کرد که تماشاگران داماش حتماً باید در ورزشگاه حاضر شوند.

* تعداد مأموران نیروی انتظامی به 100 نفر هم نمی‌رسد، اما بیش از 40 هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر هستند و 10 هزار نفر هم به داخل ورزشگاه هجوم می‌آورند. حتی کنار زمین هم پُر از جمعیت است.

* سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به جو ورزشگاه گفت: کنترل هواداران از دست ما خارج شده است.

* برانکو ایوانکوویچ از بی‌نظمی کنار زمین به شدت ناراحت شد.

* محسن خلیلی، مدیر تیم پرسپولیس به وسط زمین آمد و با استفاده از بلندگو از هواداران خواست که در انتهای بازی اجازه دهند مراسم اهدای جام، با نظم برگزار شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1266262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =