قصه عبدالمالک ریگی هم‌زمان با سینما در تلویزیون!

بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر از امروز روی پرده سینما می‌رود و البته همزمان قصه‌ای برگرفته از زندگی همین تروریست در شبکه ۳سیما هر شب روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، با پایان ماه مبارک رمضان و پایان نمایش سریال «برادرجان»، شبکه سه ابتدا یک مینی‌سریال ۶قسمتی روی آنتن می‌فرستد با نام «گیله‌وا» و پس از آن سریالی به نام «گاندو» پخش خواهد شد که با توجه به اسم سریال و تیزرهای پخش شده از آن می‌توان حدس زد که به زندگی عبدالمالک ریگی می‌پردازد. 
تروریستی که چند سال قبل برای جنایاتش علیه هموطنانش پس از بازداشت در یک عملیات هوایی بزرگ، به دار مکافات آویخته شد.

این سریال جدید درست زمانی پخش می‌شود که سال‌ها پس از قصه ریگی، فیلم «شبی که ماه کامل شد» نرگس آبیار هم از عصر چهارشنبه برای اقلا ۶ هفته روی پرده سینماها می‌رود. فیلمی که بهترین جوایز جشنواره امسال را از آن خود کرد و هوتن شکیبا و الناز شاکردوست برایش جایزه سیمرغ بلورین بردند. فیلمی که با روایت داستان عشق و زندگی عبدالحمید برادر عبدالمالک ریگی به بخشی از زندگی این فرد می‌پردازد.

باید دید آیا این تداخل و همزمانی باعث کمک این دو اثر در بیشتر دیده شدنشان به هم می‌شود یا اثر سو خواهد داشت؟

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1266786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تحلیل آبکی تون GB ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    1 0
    خداییش این تحلیل ها از کجا میارید؟ سریال گاندو چه ربطی به عبدالمالک ملعون داره؟ این سریال داره داستان های یکی دو سال اخیر و پرونده های جاسوسی و امنیتی که توسط اطلاعات سپاه ردیابی شد را نشون میده