آغاز عصر ویلموتس با هت‌تریک طارمی

تیم‌ملی ایران در نخستین دیدار تحت هدایت مارک ویلموتس موفق شد با پنج گل سوریه را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم ملی ایران برای نخستین بار تحت هدایت مارک ویلموتس از ساعت ۱۹:۴۵ به وقت تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف سوریه رفت. این مسابقه که با قضاوت علیرضا فغانی آغاز شد، در نهایت با پیروزی پنج بر هیچ شاگردان معلم بلژیکی به پایان رسید.

نیمه نخست​​​

از همان ابتدای مسابقه که کریم انصاری‌فرد موقعیت مهمی در دقیقه را از دست داد، مشخص بود ویلموتس می‌خواهد ایران و تیم ملی‌اش را وارد مرحله تازه‌ای کند. در میان ضعف دفاعی حریف سوری، تیم ملی ایران به خوبی از موقعیت‌ها استفاده می‌کرد و در نهایت در دقیقه ۳۰ توسط علیرضا جهانبخش به گل نخست دست پیدا کرد. گل دوم تیم ملی ۸ دقیقه بعد و توسط مهدی طارمی به دست آمد. روی حرکت گروهی زیبای یوزها، انصاری‌فرد توپ را در مقابل مهدی طارمی قرار داد و او اختلاف را دوبرابر کرد. نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم

در چهل و پنج دقیقه دوم هم تیم ملی ایران وزنه سنگین زمین بود. در میان فرصت‌سوزی‌های کریم انصاری‌فرد، باز هم مهدی طارمی بود که گل زد. وحید امیری از سمت راست زمین سانتری به محوطه جریمه انجام داد و مدافع حریف آن را به صورت ناقص دفع کرد تا مهدی طارمی از فرصت استفاده کرده و با یک قیچی برگردان زیبا توپ را به تور دروازه سوریه بچسباند. در دقیقه ۷۷ باز هم مهدی طارمی گلزنی کرد و این بار با یک ضربه سر دست نیافتنی سومین گل خودش را به ثمر رساند. ضمن اینکه در ابتدای نیمه دوم مجید حسینی به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد.

در دقیقه ۸۹ جوان‌ترین بازیکن تیم ملی موفق شد گلزنی کند. اللهیار صیادمنش با یک ضربه سر موفق دروازه سوریه را برای پنجمین بار گشود.

در نهایت یوزها تحت هدایت ویلموتس و در نخستین حضور او در ورزشگاه آزادی با ۵ گل سوریه را تحقیر کردند.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1267383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =