حسین کعبی: نکونام خراب شدنی نیست/ او شخصیت ملی است، هواداران حمایت کنند

مدافع سابق تیم‌ملی که در فولاد ستاره شد و پیراهن ملی‌ را پوشید، به حمایت از جواد نکونام سرمربی جدید فولاد می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین کعبی بازیکن سابق فولاد و تیم ملی، از جواد نکونام حمایت می‌کند. کاپیتان سابق ایران به تازگی سرمربی فولاد شده است و در این بین بعضی‌ها تلاش می‌کنند از همین حالا به او حمله کنند. حسین کعبی که این جو را دیده، به انتقاد از بعضی ها می پردازد. او در این باره می گوید: «هواداران فولاد باید صبور باشند. به کادر فنی جدید زمان بدهند. نمی دانم اگر تیم در 4،5 هفته اول نشد نتایج لازم را بگیرد شروع به فحاشی و یا انتقاد کردند نکنند. من شک ندارم جواد نکونام در گذر زمان می تواند با فولاد نتایج خیلی خوبی بگیرد. این را در نساجی و خونه به خونه بابل هم نشان داد. نکونام یک شخصیت ملی دارد. من او را هم از نظر فوتبالی و هم از نظر اخلاقی می شناسم. هواداران حواس شان باشد که بعضی ها آنها را روی سکوت تحریک نکنند که بخواهند نکونام را خراب کنند. البته نکونام خراب نمی شود. ما قدیمی های فولاد قلبا او را دوست دارم و دوست داریم که در فولاد موفق شود.»

حسین کعبی معتقد است باید مدیریت فولاد هم در این زمینه حمایت لازم را داشته باشد. او می گوید: «من بچه خوزستان هستم. در این سال ها خیلی از مدیرانی که به فولاد آمدند فوتبالی نبودند. به قول معروف با دوستی و رفاقت مدیرعامل این باشگاه می شوند. فولاد باشگاه بزرگی است. متاسفانه در این چند سال پیشرفت نکرده است. قبلا ما 7 ملی پوش داشتیم ولی الان یک بازیکن هم در تیم ملی نداریم. امیدواریم که با جواد نکونام این اتفاق دوباره رخ دهد و ما صاحب بازیکن ملی شویم. دعا می کنیم که فولاد موفق باشد.»

مدافع چپ سابق تیم ملی حرف های خود را اینطور تمام می کند: «نکونام مربی جوان و آینده داری است. 15 سال با او در تیم ملی همبازی بودم. نکونام می تواند در فولاد موفق باشد به شرط اینکه بعضی از دوستان موش ندوانند. بگذارند که او و کارش کار خودشان را بکنند.قبل نکونام برای فوتبال ایران می تپد. سال ها هم در اوساسونا بازی کرده است و یک شخصیت ملی دارد و هواداران حمایتش کنند.»

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1268454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    1 0
    نکونام شخصیت ملی است ؟؟؟!!!!!