دفاع تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز»  از سفر رامبد جوان و همسرش با چاشنی انتقاد از مدیران خسته سیما!

سیدمحمود رضوی با انتشار تصویری از رامبد جوان و همسرش به حمایت از این زوج سینمایی پرداخت و از مدیران سیما برای ممنوع‌التصویری احتمالی رامبد جوان انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تهیه‌کننده فیلم «ماجرای نیمروز» با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش به حواشی ماجرای سفر رامبد جوان و نگار جواهریان واکنش نشان داد. سیدمحمود رضوی در این متن طولانی نوشت:

«‎رامبد،
‎ایران،
‎نگار،
‎نی‌نی
و دیگران
‎چند سالی است آنتن شبکه نسیم توسط خندوانه برنامه‌ای مفرح پربیننده می‌شود که منشاء شادی، تفریح، خیر و برکت برای مردم ایران بوده،
‎چندین فصل از برنامه پخش شده، تقریبا همه ما با محاسن و معایب آن آشنایی داریم و همه واقفیم که بر اساس همه نظرسنجی‌ها کماکان پربیننده‌ترین برنامه سیمای جمهوری اسلامی است!
‎حتما به سیما منتقدم که چرا یک برنامه اینچنینی پرمخاطب‌ترینِ آنهاست و چرا دیگر برنامه‌های نمایشی آنها چنین بیننده‌ای ندارد، اما از مزایای خود این برنامه به هیچ وجه نمی‌توان صرف نظر کرد!
‎این برنامه یک خالق دارد به نام  رامبد جوان که، بازیگر، کارگردان، نویسنده، تهیه‌کننده و مجری این روزهای سینما و سیماست.
‎این روزها باانتشار چند عکس از رامبد جوان، او و همسرش مورد حملات شدید قرار گرفته و از چپ و راست و از روشنفکر تا متحجر و زامبی‌های فجازی به او حمله می‌کنند و مورد استهزاء و سرزنش قرارش می‌دهند.


‎واقعیت ماجرا این است که من هم با چندتابعیتی، اقامت از سرِ سرخوشی و... در دیگر کشورها مخالفم، ولی برای همه!
‎گاهی برخی برای تحصیل یا درمان و یا در کنار خانواده قرار داشتن، مجبور به سفرهای این‌چنینی هستند و حتی اقامت موقت برای تحصیلات عالیه را در دانشگاههای خاص، ضروری می‌دانم.
‎حال سوال اینجاست در حالی که مدتهاست فرزندان برخی مسئولین، چهره‌ها، مدیران و... هر روز از یک کشور تصاویر مشعشع میفرستند، یا برخی دیگر از همکاران ما هر ماه یا هر فصل در جاهای محتلف دنیا اقامت و حضور دارند، صفحات مجازی هم از تصاویر آن پر می‌شود و به آن می‌بالند ولی خیلی‌ها در مورد آنها سکوت کرده‌اند!!
‎حال چه شده که همه بر خود فریضه می‌دانند، رامبد جوان را اینگونه زیر سوال ببرند و تخطئه و تخریب کنند؟
‎و این حملات تبدیل به موج و درخواست از سیما و غیره برای برخورد با ایشان شود؟
‎آیا این حملات غیر عادی و غیر طبیعی نیست!
ضمن اینکه شاید رامبد جوان و خانم جواهریان دلایلی غیر از اقامت، برای حضور در کانادا داشته باشند!
چرا صبر نمی‌کنیم تا آنها برگردند و بعد توضیحات آنها را بشنویم و سپس برای آنها حکم صادر کنیم؟
‎چرا به‌راحتی قضاوت، صدور حکم و حمله می‌کنیم؟!
‎و از این مدیران خسته سیما هم هیچ بعید نبود، در مقابل این حملات بدون داشتن هیچ دلیل منطقی اقدام به ممنوع‌الکاری یا ممنوع‌التصویری آقای رامبد جوان بکنند؛ امیدوارم در حد شایعه باشد،که اگر واقعیت داشته باشد واقعا باید به حال خود مدیران و به حال سیما ‎مشترکا گریست!
‎ آقایان قبل از هر کاری کمی فکر و بررسی کنیم!

‎ آقایان قبل از هر کاری کمی فکر و بررسی کنیم! که با ابر رسانه ای چگونه نیروهایتان را از شما میگیرند. ‎شاید واقعیت غیر از آنچیزی است که ما می‌بینیم!

۲۵۲۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1269712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    31 13
    از اول از این بابا نفرت داشتم با اون لوس بازی هاش
    • IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
      4 7
      نفرت داشتن دلیل بیماری است. خودتان را درمان کنید
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    9 56
    واقعاً دم شما گرم. لذت بردم. درود بر رامبد. چشم حاسدان کور.
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
      2 0
      شما بروید معنی حسود را مطالعه کنید بعد استفاده کنید
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    47 6
    امیدوارم مردم عادی ایران این حمایت های هم صنفی ها را از یکدیگر ببینند. آن هم حمایت از ریاکاری هم صنفی هایشان
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    50 5
    چون ریا کار هست در برنامش به ایران عشق می ورزه ولی حاضر نیست بچه اش تابعیت ایران را داشته باشد.
  • امیر IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    47 4
    نمیدونم چرا هرکی به اینا انتقاد میکنه میشه متحجر و عقب افتاده ولی هرکی بگه ما شمارو خیلی دوست داریم خیلی میشه آدم خوب و منطقی. 90% آدمایی که دیگه حالشون از ریاکاری و دورویی امثال شما به هم میخوره آدمای عادی و تحصیلکرده و طبقات مختلف جامعه هستند. خودتون و تافته جدا بافته از مردم ندونید. مردم از ریا متنفرن نه از به دنیا آوردن بچه. برنامه پربیینده هم ساخته پول بیت المال گرفته که الان تو کاناداست. منتی نیست
  • رضا IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    33 1
    جناب تهیه کننده ارزشی آیا این مطلب که یکسری از بزرگان خطایی را مرتکب میشوند و نادیده گرفته میشود دلیلی بر تایید رفتار شخصیتی است که توسط شعارهایی خود را الگو ساخته و باید رفتار ایشان آنهم به تبعیت از خبط ابتدایی نادیده انگاشته گردد؟؟ در ضمن آیا شما میدانید سینما و ورزش خصوصا فوتبال جولانگاه تهیه کنندگان و مدیرانی شده اند که ضمن پولشویی حتی راضی به مرداخت مالیات پول دزدی شان نیستند ؟ آیا میدانید با پرداخت میلباردی از همین پولهای دزدی خیلی از این ناهنرمندان مبدل به سلبریتی و شخصیت و الگو شده اند که البته بواسطه نالایقی ایشان و ذاتشان خیلی سریع اصلشان را به مردم عرضه نموده و اسباب واکنش مردم را فراهم میکنند؟ البته که حقایق همواره غیر قابل تشر میباشند ! تا این فجایع ریشه ای حل نگردند امیدی به ارتقاء فرهنگی متصور نخواهد بود. یا حق
    • amc IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
      0 2
      شما از دلیل سفرشون خبر ندارین پس حق قضاوت هم ندارید آقای به ظاهر محترم
  • زها IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    27 4
    آقای محترم انتقاد مردم به دورویی وتضاهر است ایشان در تمام برانمه هایش از ایران دوستی سخن میگوید که فقط شعار بوده مردم ازاین عصبانی هستند وحق دارند در مورد ادم منافق که انها وباورشان را به سخره گرفته نظر بدهند چرا وقتی کسی انتقاد به جایی دارد به او زامبی میگوییم
  • IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    25 2
    نکنه شما هم تو راهی داری که طرفداری میکنی
  • IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    25 3
    مهم این نیست که کارشون از نظر شما مشکلی نداره ، مهم اینه که رامبد مقبولیت اش رو از دست داد، دیگه با چه رویی میخواد بیاد از ایران حرف بزنه و بگه که واقعا دغدغه داره.
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
      0 7
      من واقعا نمی فهمم این همه حمله به رامبد واسه چیه؟
  • ایران IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    33 2
    آقای رضوی ما مردم برنامه رامبد را پر ببینده کردیم همان کسانی هستیم که رامبد میگفت ما ایرانیا قشنگیم خیلی خوبیم خیلی باحالیم و حالا شما مارا متحجر میخانید رامبد و خندوانه بروند کانادا پول در بیاورند اگه ایران قابل تولد بچه ایکس وای ضد نیست خوب بروید کسی جلویتان را نگرفته اما شما پول مارا میخورید و دل مارا مشکنید هر کس از رامبد دفاع میکند حتما خودش قبل یا بعدا میخواهد عمل او را انجام دهد اگر مهناز افشار یاشیلا خداداد اینکار را کرده اند نیامده اند شبکه ملی جلوی چشم میلیونها نفر چند سال فریاد بکشن بگن ما خیلی خوبیم مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داریم بهتر است دیگر کار دروغ را با دروغ بزرگتر همراه نکنید من وتمام ایل بختیاریم دیگر هیچ برنامه ایی از رامبد را نگاه نخواهیم کرد و برنامه امشب را تقدیم میکنیم بهمه اونهایی که بعشق وطن بخاطر خاک وطن جونشون دادن و همه اونهایی که از کار رامبد وامثال او دلشون شکسته به احترام همه عاشقای ایران
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    27 2
    ما ایرانی ها زامبی نیستیم
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
      5 5
      اما باید بگم که ایرانی هستیم...!
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    23 1
    رامبد جوان منشا شادی و تفریح بوده؟ من برنامه اش را زیاد نمی دیدم ولی چند بار که دیدم رامبد جوان فقط داشت تبلیغ مربع ستاره ستاره مربع می کرد و می گفت این کار را بکنید همین امشب به همه آرزوهایتان می رسید به مردم دروغ فروخت تا خودش به آرزوهایش برسد
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    9 1
    ی درختان عقیم ریشه تان در خاکهای هرزگی مستور یک جوانه ی ارجمند از هیچ جاتان رست نتواند ای گروهی برگ چرکین تار چرکین پود هیچ بارانی شما را شست نتواند...خدا رحمت کند شما را مهدی اخوان ثالث آنچه شما در خشت خام می دیدی جوان ها در آینه نمی دیدند
  • علیرضا IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    13 1
    آقای جوان تو ایران رسالتی رو دنبال میکردن که با رفتن و بدنیا آوردن فرزندشون ی دهن کجی به همه کردن مردم دیگه تاب اینهمه دورویی رو ندار در ضمن آقای نسبتا محترم که فیلم هاتون وابسته نظام وخون شهداس پس چرا از بی حجابی خانم جواهریان گله نکردید نکنه تو خارج دیگه پیرو اسلام بودن معنا نداره.دیگه به ظاهر شما هم باید شک کرد
  • سارا IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    18 2
    انگار دیگه هیچ کس بهتر از رامبد جوان تو ایران نبود برای اجرای این برنامه.تازه رامبد بره خدا رو شکر کنه یه کاری گیرش اومده بیکار نمونده کلی پول زده به جیب.منت هم میذارن سرمون به خاطر خندوانه.خیلی ها بهتر از رامبد میتونستن این برنامه رو اجرا کنن.
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    7 0
    خب بره همون کانادا کار کنه بعید میدونم کاری بهش بدند
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
    5 0
    شما دیگه چرا آقای رضوی انقلابی
  • AE ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
    0 4
    من نمیدونم بر اساس کدوم منطق و استدلال چون رامبد میگه "مردم ایران ما خیلی خوبیم و ما شما رو خیلی دوست داریم..." حتما و لزوما باید بچه اش رو ایران به دنیا بیاره! یعنی الان هر کسی که بچه اش رو خارج از کشور به دنیا آورده نمیتونه بیاد تو تلویزیون و بگه مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داریم!؟
  • ایرانی TR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
    1 0
    لطفا شما دیگه دفاع نکنید خودتان را ازچشم مردم ندازید