۰ نفر
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
آخرین تلاش های عرب برای ماندن برانکو

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: درخواست برانکو قانونی نیست چرا که فسخ قرارداد باید با رضایت ما باشد که ما راضی نیستیم و رضایت نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ ایرج عرب درباره خبر قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه الاهلی گفت‌: ما پول آقای برانکو را روز چهارشنبه آماده کردیم و به او نامه دادیم پول شما آماده است.او به ما شماره حسابی داد که متعلق به دخترش بود اما این شماره حساب ایراد داشت. به او اعلام کردیم با توجه به شرایط تحریمی که وجود دارد به صورت نقدی می‌توانیم این پول را در امارات به شما بدهیم. به او اعلام کردیم که شنبه صبح می‌تواند این پول را دریافت کند. ارز این پول آماده شد و ما مطالبات او و همچنین پیش پرداخت فصل آینده او را آماده کردیم و حتی پول دستیاران هم آماده شد و ما هیچ مشکلی برای پرداخت مطالبات او نداشته و نداریم.

وی ادامه داد: نامه‌ای دیروز از سوی آقای برانکو به باشگاه آمد که در آن عنوان شده بود من کارم را در پرسپولیس انجام دادم و می‌خواهم در فضای دیگری کار کنم و اگر می‌شود رضایت دوطرفه برای فسخ قرارداد بدهیم اما ما با او قرارداد داریم و همه کارشناسان حقوقی هم که به باشگاه آمدند مورد مشورت قرار گرفتند و اعلام کردند که این قرارداد کاملا پابرجاست و با توجه به نامه‌ای که به او دادیم این قرارداد باید ادامه پیدا کند. با توجه به خدماتی که برانکو به باشگاه داشت و رضایتی که ما از او داشتیم از او خواستیم که کارش را با پرسپولیس ادامه دهد و به توافقاتی که انجام شده پایبند باشد. مجدانه تلاش کردیم تا مطالبات او پرداخت شود.

عرب در ادامه گفت‌وگوی رادیوی خود با رادیو ورزش در خصوص اینکه برانکو مربی محترمی است و همه او را به خاطر شخصیتش دوست داشتند اما او نمی‌خواهد با پرسپولیس ادامه دهد و حتی عکس‌هایی از حضور او در اتریش در کمپ الاهلی منتشر شده، و بهتر است این مسئله به صورت مسالمت آمیز حل شود چرا که نمی‌شود او را به زور در پرسپولیس نگه داشت، تصریح کرد: ما یک شرکت دولتی هستیم و باید همه چیز از نظر حقوقی پیگیری شود.ما تابع مقرراتی هستیم و طبق مقررات او قرارداد دارد و باید به تعهدات انجام شود. ما حتی سه روز زودتر مطالبات برانکو را آماده کردیم و الان هم آماده پرداخت هستیم اما او با ما قرارداد دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که برانکو نخواهد در پرسپولیس بماند آنوقت چه خواهید کرد، گفت:ما اصرار داریم این قرارداد اجرایی شود. آنچه که مشخص است این است که حق با باشگاه پرسپولیس است.

عرب در پاسخ به این سؤال که آیا از برانکو شکایت می‌کنید، ادامه داد: در واقع باید بگویم درخواست برانکو قانونی نیست چرا که فسخ قرارداد باید با رضایت ما باشد که ما راضی نیستیم و رضایت نمی‌دهیم. ما همچنان در حال رایزنی هستیم تا ببینیم برنامه او چیست. ما دنبال این هستیم که برانکو بماند.

وی درباره اینکه به فکر جایگزین برای برانکو هستید یا نه، گفت:‌ما الان به قرارداد با برانکو فکر می‌کنیم و او تا فردا فرصت دارد پولش را از پرسپولیس بگیرد. ما با هم حرف رسمی زدیم و تا زمانی که موعد توافقات سپری شود به هیچ چیزی فکر نمی‌کنیم.

وی درباره اینکه با خود برانکو صحبت کردید یا خیر،‌گفت: او در مسافرت است، ظاهرا با خانواده به سفر رفته است! به همین دلیل امکان تماس برقرار نشد. ما از طریق ایمیل به صورت مرتب با برانکو در ارتباط هستیم و نامه‌ای که برای او زدیم هنوز به ما پاسخ نداده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه تکلیف سرمربی این تیم چه زمانی مشخص می‌شود ادامه داد:‌آنچه وکیل او گفت تا روز سه‌شنبه همه ما فرصت داریم همه این مسائل حل شود. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم این مسائل حل شود.ما طبق قانون باید مقررات را انجام دهیم و تا فردا وکیل او فرصت دارد بیاید و پول را بگیرند تا ادامه فعالیت دهند. ما حتی برای برانکو بلیت برگشت گرفتیم و او باید 5 تیر به ایران برگردد. او لیست بازیکنانش را به ما داده و با گرفتن بلیت برگشت و لیستی که به ما ارائه شبهه‌ای برای بازگشت او نداشتیم.

عرب درباره اینکه فکر کنید امروز چهارشنبه است و برانکو اعلام کرده دیگر به تهران نمی‌آید در این صورت شما چه می‌کنید، گفت: آن زمان باید جلسه فوری هیأت مدیره را تشکیل دهیم و درباره آن تصمیم بگیریم.

وی در مورد اینکه جانشین احتمالی برانکو چه کسی خواهد بود، افزود: فعلا به هیچ کسی فکر نمی‌کنیم چرا که شواهد و قرائن نشانه‌ای از رفتن برانکو نداشت. چرا که ما در تلاش بودیم پول را تهیه کنیم و حتی در این مدت با او مذاکراتی برای لیست بازیکنان داشتیم.حتی وقتی با بازیکنی مذاکره می‌کردیم و به مشکل می‌خوردیم با برانکو در ارتباط بودیم و به او می‌گفتیم چه اتفاقاتی رخ داده و این مسائل نشان دهنده این نیست که او نمی‌خواهد به ایران بیاید. به همین دلیل ما به جز آقای برانکو به هیچ کسی دیگر فکر نمی‌کنیم و فکر هم نخواهیم کرد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1270761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    11 2
    برو خودتو سياه كن دروغگوي بي لياقت