۱ نفر
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
آخرین پیام برانکو قبل از جدایی چه بود؟

مربی کروات از مسئولان باشگاه خواسته بود به هر بازیکنی رضایت بدهند الا بیرانوند که باید در پرسپولیس بماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس از مسئولان این باشگاه خواسته بود تا هر طور شده بیرانوند را نگه دارند و اجازه ندهند این بازیکن جدا شود. او در صحبت های آخری که با پرسپولیسی ها داشت تاکید کرده بود پست دروازه بانی پست حساسی است و نباید به بیرانوند رضایتنامه بدهند. برانکو گفته بود اگر بازیکنی در پست های دیگر جدا شود مشکلی نیست و می توانند سریعا یک جایگزین برای او بیاورند.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1270770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فوتبال دوست IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    5 7
    قسمت اول نقد فوتبالی. باسلام. وزیر محترم ورزش، اگر می‌خواهیم در ورزش سرعت و پیشرفت بیشتری داشته باشیم. باید موانع و مشکلات را از سر راه ورزش حرفه ای برداشت. فضای نا سالم کنونی را به فضای سالم و کاری تبدیل کنید، جایگزینی آدم‌های سازنده و کاربلد و لایق را در خصوص عوضی‌آمده‌ها در ورزش را شروع کنید. مدیر غیر ورزشی ناکار بلد همیشه مانع پیش رفت، بلکه مزاحم هم بوده است. وزیر محترم ورزش، ورزشی ها بخوبی می دانند اگر شما روزی تصمیم بر تغییر مدیران ورزشی نا کاربلد بگیرید از سوی ان مدیران با مشکلات و سنگ‌اندازی‌ها و هیاهو و جنجالی فراوان روبرو خواهید شد.طبیعی است مدافعان وضع موجود برای حفظ منافع و جایگاه نامشروع جوسازی کنند و مانع از پاک سازی خود در ورزش باشند. این حقیر وقتی اقای برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران را ترک کرد توضیح دادم با توجه به کسب اکثر افتخارات تیم، توسط برانکو ایشان دیگر حاضر به همکاری با تیم پرسپولیس نخواهد شد. معمولا رسم مربی های فوتبال برتر دنیا اینگونه است. مربی های بزرگ فوتبال وقتی با تیمی به اکثر عنوان ها دست می یابند دیگر حاضر نمی شوند با ان تیم همکاری کنند.
  • فوتبال دوست IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    7 7
    قسمت دوم نقد فوتبالی. این تصمیم مربی ها هم علت دارد. اول اینکه کسب نتیجه خوب در رزومه کاری انها ثبت می شود و بر همین اساس دنبال قرارداد مالی سنگین تر از تیم کنونی خود هستند. ان هم با تیم دیگری. اما چرا مربی ها وقتی با تیم فوتبالی به اکثر افتخارات دست می یابند دیگر تمایل به تمدید قرار داد خود با ان تیم فوتبال نشان نمی دهند. چون مربی ها بخوبی می دانند حفظ رکورد های بدست امده بسیار بسیار سخت تر از دو باره بدست اوردن انهاست. نمونه تیم پرسپولیس علی رغم پنچره بسته در اسیا نایب قهرمان شد. ولی امسال با تمام ساز و برگ در مقدماتی حذف گردید.وزیر محترم ورزش، وقتی من پیشکسوت ورزشی از عدم بازگشت برانکو به علت تجربه در ورزش اطلاع داشتم. گیریم مدیران تیم پرسپولیس تجربه نداشته اند ولی در دستگاه وزات ورزش با ان عریض وطویلی کسی نبود به مدیران پرسپولیس مشورت بدهد مبنی بر اینکه برانکو دیگر به تیم پرسپولیس باز نخواهدگشت! ضمنا برانکو طلب خود را دست اویز قرارداده است.