یکی از طراحان استیضاح وزیر راه گفت که متاسفانه امروز در مورد استیضاح وزیر راه عده‌ای برای شکستن حرمت و قداست مجلس جلوتر از همه حرکت می‌کنند که در شان نمایندگان هم نیست.

جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه با اشاره به اخبار منتشره در خصوص احتمال لغو استیضاح وزیر راه و ترابری، به فارس گفت: استیضاح به هیچ وجه لغو نخواهد شد و قطعا فردا در صحن علنی بهبهانی را استیضاح خواهیم کرد البته بنده پس گرفته‌شدن 15 امضا را هم تایید نمی‌کنم.

وی افزود: برخی از آقایانی که تا دیروز با عنوان دفاع از حقوق مردم و در اعتراض بر عملکرد وزیر جلوتر از همه برای استیضاح بهبهانی فعالیت‌ می‌کردند، امروز معلوم نیست که چه اتفاقی رخ داده که برعکس آنچه که اعلام می‌کردند، عمل می‌کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه پس از برگزاری جلسه استیضاح وزیر، حرف‌های بسیاری دارم که آنها را با مردم در میان خواهیم گذاشت، تصریح کرد: علی‌رغم حضور غیرقابل توجیه و رفتارهایی که به هیچ وجه در شان دولت دهم نبود، ولی متاسفانه از سوی وزارت راه و عوامل این وزارتخانه مشاهده کردیم، فردا وزیر راه و ترابری استیضاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه عده‌ای‌ امضاهای خود را پس گرفته‌اند، صحت دارد اما تعداد این افراد 15 نفر نیست؛ استیضاح به قوت خود باقی است و اگر هم پس گرفتن امضا 15 نفر از امضا کنندگان صحت داشته باشد، چون مجموعا 29 تن طرح استیضاح را امضا کرده‌اند، باز هم تعداد امضاهای باقی مانده برای استیضاح وزیر کفایت می‌کند.

به گفته وی، با توجه به میزان رایی که نمایندگان به وزیر خارجه دادند و روندی که وزات راه در روزهای اخیر پیش گرفته، احتمال تاثیرگذاری منفی بیشتر روی نظر نمایندگان وجود دارد.

/14111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 127117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نكته IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
    0 0
    پس گرفتن امضاي استيضاح معاني خوبي در بين مردم ندارد،اين چه نماينده اي است كه قبل از امضا كردن، همه موارد را نسنجيده و امضا كرده است،واقعا آقاي رئيس جمهر براستي فرمودند كه مجلس ديگر در راس امور نيست.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
    0 0
    چه مجلسی داریم ما واقعا باید به این مجلس افتخار کرد
  • حمید IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
    0 0
    اول که امضا کردند این همه انسان بی گناه مرده بودند و آنها تحت تاثیر قرار گرفته بودند ولی حالا همه دوباره زنده شده اند و گل وبلبل تا سقوط بعدی همه جا را فرا گرفته