پیشکسوتان استقلال ایرانیان به تایید کمیته المپیک رسید

عصر امروز جلسه هیات مدیره شرکت پیشکسوتان استقلال ایرانیان با رییس کمیته ملی المپیک  برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این جلسه که به دعوت دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک  از اعضای هیات مدیره شرکت پیشکسوتان استقلال ایرانیان و با حضور سعیدی سرپرست دبیری کمیته ملی المپیک برگزار شد،موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

در این جلسه که آقایان سید محمد کاظم اولیایی ، علی جباری ، نصرالله عبدالهی ، پرویز مظلومی ، جهانگیر کوثری ، هادی نراقی ، علی نظری به عنوان اعضا هیات مدیره شرکت پیشکسوتان، دکتر مجید خاتونی مدیر انجمن جامعه ، فرهنگ ، ورزش  و خانم نسیم خضری نژاد مدیر روابط عمومی شرکت پیشکسوتان استقلال ایرانیان حضور داشتند، سید محمدکاظم اولیایی به عنوان رییس هیات مدیره شرکت پیشکسوتان استقلال ایرانیان گزارشی از چگونگی تاسیس و محورهای فعالیت شرکت پیشکسوتان استقلال و شرکت تعاونی سهامی عام استقلال ایرانیان ارائه نمودند.
در ادامه دکتر صالحی امیری با ابراز خرسندی از نهادسازی در باشگاهها به خصوص در بخش های پیشکسوتان، مدیران و هواداران آن را گامی جدی در فرآیند خصوصی سازی و مدیریت استاندارد باشگاه ها برشمرد و بر تلاش خود برای حمایت های لازم توسط دولت و سازمانهای وابسته از تشکل های شکل گرفته شده با محوریت پیشکسوتان باشگاهها تاکید داشتند.

دکتر صالحی امیری آمادگی کامل کمیته ملی المپیک را در ارائه امکانات و خدمات لازم در راستای تقویت پیشکسوتان اعلام داشتند.

دکتر صالحی امیری برند و نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس را مدیون زحمات پیشکسوتان دانسته و آنها را صاحبان اصلی برندهای سرخابی برشمردند و همچنین اداره و مدیریت باشگاه های پرطرفدار را توسط اهالی متخصص و دلسوز در  قالب شرکتهای حقوقی و رسمی ثبت شده  شایسته و ارجح دانستند.

در این جلسه دکتر صالحی امیری ایراداتی را در نحوه واگذاری و روش قیمت گذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس یادآور شدند و بر لزوم توجه به ماهیت فرهنگی بودن آن باشگاه ها نکاتی را متذکر شدند.
 به عقیده دکتر صالحی امیری، واگذاری باشگاه های سرخابی در مسیر نادرستی قرار گرفته است که می توان آن را اصلاح نمود.
لزوم استفاده از  چهره های خوش نام و پیشکسوتان ورزش در ارکان مدیریت صندوق حمایت از پیشکسوتان از دیگر مباحث این جلسه بود.

در پایان اعضا هیات مدیره شرکت پیشکسوتان استقلال ایرانیان ضمن بازدید از موزه ملی ورزش در محل آکادمی ملی المپیک و با تقدیر از اقدام فرهنگی ، ورزشی جناب آقای دکتر صالحی امیری آمادگی خود را جهت اهداء یادگاریهای دوران بازی خود با راه اندازی غرفه اختصاصی باشگاه استقلال اعلام نمودند .

در انتهای جلسه دکتر مجید خاتونی مدیر انجمن جامعه و ورزش و فرهنگ ایران از فعالیت های توسعه محور ورزشی و طرح های دانش بنیان این سازمان مردم نهاد به عنوان مشاور شرکت پیشکسوتان استقلال ایرانیان مطالبی را ارائه نمودند که مورد توجه حاضرین در جلسه قرار گرفت.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1271272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =