۱ نفر
۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
مدرن­‌ترین روش فروش خودرو در کشور

​​​​​​​ اولین اقدام شما در زمان فروش خودرو چیست؟ جستجو در گوگل و مشاهده آگهی‌های خرید و فروش خودرو در سایت‌های اینترنتی متداول‌ترین روش در بین بسیاری از افراد است. اگرچه این روش‌ مزایای بیشماری همچون سرعت و سهولت در کسب اطلاعات را فراهم کرده‌اند، اما خریدار و فروشنده را در مسیر خرید و فروش خودرو همیاری نکرده و صرفا به ارائه اطلاعات خودرو محدود شده‌اند.

برای تکمیل این فرایند، روش‌های بهینه‌تری در کشورهای پیشرفته اروپایی و امریکایی توسعه یافته اند که صفر تا صد فرایند فروش خودرو از مشاهده و انتخاب آگهی‌ها تا بازدید، کارشناسی، مراحل حقوقی و تحویل خودرو را برای مشتریان انجام می‌دهند.

این روش‌ها که تماما به صورت آنلاین بوده و نسل جدیدی از خدمات خرید و فروش خودرو را ارائه می‌دهند تنها به کشورهای اروپایی و آمریکایی محدود نشده و در داخل کشور هم شرکت‌هایی مثل همراه مکانیک چند سالیست که به ارائه این نسل از خدمات خرید و فروش خودرو می‌پردازند.

 در این مقاله سعی داریم به معرفی دو نسل متفاوت از ارائه خدمات خرید و فروش خودرو بپردازیم و آسان‌ترین و در عین حال قابل اعتمادترین روش فروش خودرو در کشور را معرفی کنیم.

سایت‌های اینترنتی خرید و فروش خودرو در کشور

اگر سری به گوگل بزنید و عبارت فروش خودرو را جستجو کنید؛ سایت‌های باما، همراه مکانیک، شیپور و دیوار را به عنوان برترین سایت‌های فروش خودرو در کشور مشاهده خواهید کرد. هریک از این سایت‌ها، خدمات ارزنده و در عین حال متفاوتی را به مخاطبان ارائه می‌دهند. با نگاهی ریزبینانه به انواع خدماتی که این سایت‌ها ارائه می‌دهند، می‌توان باما، شیپور و دیوار را نماینده موفق نسل قدیم ارائه خدمات فروش خودرو معرفی کرد و همراه مکانیک، که با بهره‌گیری از تجارب شرکت‌های موفق جهانی همچون کارسنس، ترد، شیفت و ... خدمات متفاوت‌تری نسبت به بقیه رقبایش ارائه می‌دهد را نماینده نسل جدید فروش خودرو در کشور معرفی کرد.

سایت‌های آگهی خودرو؛ نسل اول فروش آنلاین خودرو

باما، شیپور و دیوار سه پلتفرم موفق ارائه خدمات خرید و فروش خودرو در کشور هستند که به ارائه انواع خدمات خرید و فروش خودرو می‌پردازند. از آنجا که این سایت‌ها بصورت تخصصی در حوزه خرید و فروش آنلاین خودرو فعالیت می‌کنند، به محلی برای گردهمایی خریداران و فروشندگان خودرو تبدیل شده‌اند و در نتیجه احتمال مواجهه شما با مشتریان واقعی و یافتن آگهی‌های متناسب با تقاضای شما در این سایت‌ها بسیار زیاد است. کاربری آسان، فرایند حرفه‌ای ثبت آگهی، آمار بالای بازدیدکنندگان، حجم بالای آگهی‌های منتشر شده، دامنه فعالیت در کل کشور و نیز انتشار رایگان آگهی‌ها از مزایای این سایت‌ها است که به سرعت عمل شما در یافتن خودرو مدنظرتان کمک می‌کند. از اصلی‌ترین معایب این سایت‌ها می‌توان به عدم نظارت بر محتوای آگهی‌های منتشر شده و آمار بالای حضور دلالان اشاره کرد که این معایب در نسل‌ بعدی سایت‌های خرید و فروش خودرو مرتفع شده‌اند.

سایت‌های فروش خودرو کارشناسی شده؛ نسل جدید فروش آنلاین خودرو

در کنار دو رقیب سنتی خرید و فروش خودرو، همراه مکانیک قرار دارد که نماینده نسل جدید خدمات فروش خودرو در کشور است، خدماتی که در حال حاضر طرفداران بسیاری در کشورهای پیشرفته جهان خصوصا آمریکا دارد. در این روش‌ ابتدا خودروها از نظر فنی، بدنه و آپشن کارشناسی می‌شوند و سپس آگهی فروش این خودروها همراه با گزارش کامل کارشناسی و ضمانت کیفیت منتشر می‌شود.

همراه مکانیک اولین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین فروش خودرو در کشور است که خودروهای خود را به صورت کارشناسی شده می فروشد. از مزایای خدمت فروش سفارشی خودرو در همراه مکانیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· انتشار آگهی خودرو با گزارش کامل کارشناسی فنی، بدنه و آپشن

· رایگان و بدون پاسخگویی به حتی یک تماس

· عدم مواجهه با دلالان

· عدم مواجهه با بازدیدهای مکرر و غیرضرور

· ارائه خدمات حقوقی و عقد قولنامه به صورت رایگان

· دریافت مشاوره تخصصی خودرو

برای فروش آسان و بدون دغدغه خودرو در اولین و بزرگترین نمایشگاه فروش خودروهای کارشناسی شده کلیک کنید.

به این ترتیب نسل جدید از خدمات خرید و فروش خودرو توسعه یافته است که ضمن دارا بودن تمامی مزایای روش‌های سنتی، سرعت، سهولت و اطمینان در فروش خودرو را به همراه دارند. در جدول زیر به مقایسه نسل جدید و قدیمی فروش خودرو در کشور می‌پردازیم.  

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش فروش خودرو در سایت همراه مکانیک کافی است به لینک hamrah-mechanic.com/car-sell/ مراجعه کنید.

1. بعد از ثبت سفارش شما در سایت همراه مکانیک، کارشناسان با شما تماس می‌گیرند و از خودرو بازدید می‌کنند.

2. خودرو به صورت رایگان کارشناسی می‌شود.

3. آگهی فروش خودرو در سایت های معتبر منتشر می‌شود.

4. کارشناسان فروش حرفه‌ای همراه مکانیک به مشتریان پاسخ می‌دهند تا خریدار واقعی را پیدا کنند.

5. کارشناسان همراه مکانیک تا آخرین مرحله تنظیم و عقد قرارداد همراه شما بوده و مشاوره می دهند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1272446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =