گلایه الهام پاوه‌نژاد از نظرات مردم درباره تغییرات ظاهری‌اش در ۲۴ سال گذشته/ عکس

الهام پاوه‌نژاد با اشاره به سال‌های فعالیتش در حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون، از دخالت، اظهارنظر و سرک کشیدن در زندگی خود از طریق شبکه‌های اجتماعی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، الهام پاوه نژاد با انتشار تصاویری از خود در سریال «همسران» در اینستاگرام، درباره فعالیت‌های هنری‌اش در طی این سال‌ها نوشت: «این منم، سال ۷۳ وقتی ۲۳ ساله بودم و چهارسال بود که‌وارد جهان بی‌پایان بازیگری شدم. الان ۴۷ ساله هستم و ۲۴ سال مستمر کار و زندگی کردم، به سن همان دختری که در عکس می‌بینید.

برای گذاشتن این عکس دلایل زیادی داشتم که شاید سطحی‌ترین، خنده‌دارترین آن جملاتی‌ست که گاهی برخی به من میگن: چقدر پیر شدی! چقدر عمل کردی! لاغر شدی! وااای چقدر چاق شدی، موهانو چرا رنگ نمی‌کنی؟! تو کجا و مریم ساده همسران کجا ؟!!!!و.....کاش کمی قبل هر اظهارنظر فکر کنیم. بی‌شک هر انسانی در طول ۲۴ سال هزار تغییر فیزیکی و روحی خواهد داشت.

اگر این جهان اجتماعی امکان ارتباطات را بیشتر کرده، به خودمان اجازه ندهیم با این منطق که صفحه عمومی‌ست به هرچیزی سرک بکشیم و دخالت و اظهارنظر کنیم. از این جهان هزار استفاده‌ پیش‌برنده و تعالی بخش می‌شود داشت که کمترین آن‌ بالا بردن فرهنگ، به ویژه فرهنگ معاشرت است. امید داشته باشیم و آرزو کنیم که این حرکت عمر رو به تعالی باشد نه انحطاط. امید که با به یادآوردن نام‌مان لبخندی بر لب یا گرمایی در دل بنشیند.

برای من این عکس‌ها مرور تمام آرزوهایم در آغاز این راه و مشکلات و سختی‌ها و حامیانم،..... بود. عکس را گذاشتم که به خودم یادآوری کنم: در ره عشق ایثار باید نه انجام وظیفه....»

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1272620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه DE ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    25 4
    خیلی مریم رو دوست داشتم. خیییلی. ما همه خاطرات خوشمون رو تو اون سریال جا گذاشتیم. کاش دنیا به عقب برمی گشت. کاش ما دوباره نوجون میشدیم.
  • تقی IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    42 15
    شما اگه از سرک کشیدن و نظرات دیگران ناراختی خیلییی ساده میتونی اکانت اینستاگرامت رو پاک کنی و نیایی اینستاگرام .
    • US ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
      3 3
      مثل اینه ک بگیم اگه خیابون امن نیست خوب نرو بیرون...یا اگه جو ورزشگاهها بده ب جای درست کردنش خوب نریم استادیون
    • خطاب به بى نام ٩:١٥ IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
      0 0
      صفحه اينستاگرام كه كوچه و خيابان نيست، يه چيز شخصيه كه خيلى از اين بازيگرا عموميش كردن با صدها هزار و گاهى ميليونها بيننده خيلى با افتخار، اونوقت انتظار حريم خصوصى دارن!!! مثال درستش اينه، مثل اينكه در و پنجره خونه و اتاق خوابت را كامل باز بزارى و بگى چرا مردم نگاه ميكنند و نظر ميدن!
  • GB ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    40 5
    انگلیسی‌ها یه ضرب المثل قشنگ دارند؛ می گن: اگر چیز قشنگی درباره کسی نمی تونی بگی،پس اصلا حرف نزن. ما هم باید یاد بگیریم تا در مورد ظاهر مردم اظهار نظر نکنیم.چون اولا مودبانه نیست و در ثانی شرایط روحی و روانی فرد را نمی دانیم و نمی توانیم پیش بینی کنیم که یک اظهار نظر ما شاید اثر و نتیجه مخرب و غیر قابل جبرانی بر فرد داشته باشد.شما هم خانم پاوه نژاد به همان زیبایی که بوده ای به همان زیبایی،پخته شده ای.سلامت و خوشحال باشید
  • تارا IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    29 8
    وقتی شما کوچتری وخصوصا ترین مسائلمان را در فضای مجازی می گذارید دیگر از مردم توقع نداشته باشید دخالت نکنند
    • مهدی IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
      5 4
      کاملا درسته.
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    11 11
    درود بر شما
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    24 6
    شما هم آمریکایی شدین خانم ؟ منظورم گرین کارت و این حرفهاست که گاهی هم توی کشور قدیمتون پیداتون میشه پول دربیارین برای زندگی درکشورجدیدتون ؟ ... خبر آنلاین منتشر کن تا مخاطبان هم نظر بدن
  • ....... IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    20 4
    والله بزنم به تخته بهتر شدی همه جوره بهتر شدی ببین من بهت میگم
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    4 22
    چرا اینها اینقدر با واقعیات کلنجار میرن؟ ایشان متولد سال 1350 هست و با یه محاسبه ساده مشخصه که 48 سالشه نه 47 سال ! تازه نیمه اول هم هست یعنی بزودی وارد 49 سال میشه
    • GB ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
      16 7
      خوب منظورتون از این همه حساب و کتاب کردن چیه؟ مگه ایشون ادعا کردن که ۱۸ سالشونه؟ چرا اینقدر همه بی ادب شدن
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
      2 0
      بابا چه حوصله داری تو که میشینی حساب میکنی من خیلی وقتا کامنت مینویسم بخاطر اینکه حوصله جمع و تفریق ندارم ارسالش نمیکنم والاااا
  • قاسم IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    4 1
    خوب چرا عکس های خصوصیت را در معرض دید مردم قرار میدی؟؟؟