انگلیس: ایران عامل انفجار نفتکش‌ها است

باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، نوشت: وزارت خارجه انگلیس مدعی شده است که ایران در پس انفجار نفتکش‌ها در دریای عمان قرار داشته است.

وزارت خارجه انگلیس به نقل از اندرو موریسون، معاون وزیر خارجه این کشور در امور خاورمیانه گزارش داد به ایرانی‌ها گفتم نتیجه تقریبا قطعی که ما به آن رسیده ایم این است که ایران عامل انفجار نفتکش‌ها در دریای عمان بوده است.

موریسون همچنین مدعی شد: اینگونه فعالیت‌ها باید متوقف شود تا تنش‌های روزافزون نیز متوقف شود.

معاون وزیر خارجه انگلیس در امور غرب آسیا و آفریقای شمالی روز یکشنبه پس از دیدار با مقام‌های ایرانی در تهران بار دیگر به اتهام‌زنی به جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.

17231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1273068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    6 1
    جالبه دستیارش رو همزمان فرستاده ایران برای مذاکرات و خودش تهمت میزنه. به نظرم باید باهاش برخورد بشه
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    9 1
    مرگ بر انگلیس
  • محمدی AE ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 0
    انگلستان به همراه سردمداران امریکایی چه هدفی را برای ایجاد جنگ و برهم زدن ثبات منطقه دنبال می کنند، ایران تنها در جهت امنیت منطقه می کوشد. عده ای خدانشناس برای سود و چپاول ملتها امنیت منطقه را به هم می ریزند و ایران تا انجا که بتواند برای برقراری امنیت منطقه می کوشد و امنیت منطقه را امنیت منافع ملی خود می داند و برهم زدن امنیت منطقه با عوام فریبی را در جهت برهم خوردن امنیت کل منطقه می داند که نتیجه ی عمل شیطنت امیز و رزالت وار سردمداران امریکایی و کشورهای دنباله روی انهاست
  • محمدی AE ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 0
    انگلستان به همراه سردمداران امریکایی چه هدفی را برای ایجاد جنگ و برهم زدن ثبات منطقه دنبال می کنند، ایران تنها در جهت امنیت منطقه می کوشد. عده ای خدانشناس برای سود و چپاول ملتها و تحت فشار قرار دادن کشورهای مستقل آسیایی امنیت منطقه را به هم می ریزند و ایران تا انجا که بتواند برای برقراری امنیت منطقه می کوشد و امنیت منطقه را امنیت منافع ملی خود می داند و برهم زدن امنیت منطقه با عوام فریبی را در جهت برهم خوردن امنیت کل منطقه می داند که نتیجه ی عمل شیطنت امیز و رزالت وار سردمداران امریکایی و کشورهای دنباله روی انهاست
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 0
    به تیم B باید ملکه را هم اضافه کرد چون به دنبال کشیدن ترامپ به جنگ هستند
  • آلبرت AM ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 0
    از قدیم گفتن سگ برادر شغاله ...