محمدرضا خباز با اشاره به تاخیر دولت در ارائه لایحه بودجه سالانه، خواستار اعلام فقدان زمان برای رسیدگی به لایحه بودجه 1390 تا قبل از عید نوروز شد.

به گزارش خبرآنلاین، نماینده کاشمر با اشاره به اینکه امروز هم لایحه بودجه 90 تقدیم مجلس نشد، از تعطیلات هفته بعد مجلس یاد کرد و گفت: اگر لایحه بودجه 24 بهمن ماه هم به مجلس ارسال شود تا پایان سال فقط 24 روز، روز کاری مجلس است، نمایندگان و کمیسیون‌های مجلس نیز حداقل 35 روز برای رسیدگی به لایحه بودجه زمان نیاز دارند.

وی به لاریجانی گفت: خواهشم این است که هم تکلیف نمایندگان را روشن کنید، هم تکلیف دولت را و هم تکلیف رسانه​ها را! همه باید بدانند که حتی اگر 24 بهمن ماه نیز بودجه به مجلس فرستاده شود بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، رسیدگی به بودجه قبل از عید غیرممکن است، و این یعنی پس از 32 سال از پیروزی انقلاب بودجه سالانه برای اولین بار قبل از سال جدید، تصویب نمی‌شود.

لاریجانی با وارد دانستن تذکر نماینده‌ کاشمر، گفت: قبلا هم به دولت تذکر داده بودیم که لایحه بودجه باید تا 15 آذر تقدیم مجلس شود. کاملا روشن است که رسیدگی به لایحه بودجه تا قبل از سال غیرممکن است.

/30111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 127416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
    0 0
    سلام میشه یکی ساعت کاری مجلس رو بگه و اینکه چه روزایی تعلیلن.
  • بدون نام IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
    0 0
    دولت که مثل شما بیکارنیست که از آذر برنامه ی بودجه سال بعد رو به مجلس بده درستش همینه که آخر سال (بهمن) لایحه ی بودجه برای سال بعد رو تحویل بدن. مجلس باید ساعت کاریش رو بیشتر کنه که توی یک ماه بتونه اونو تصویب کنه نه اینکه پول مفت مملکت رو بگیرن و ..