مکرون: در صورت خروج ایران از برجام، اروپا تهران را تحریم نمی‌کند

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس جمهور فرانسه گفت حتی اگر ایران برنامه جامع اقدام مشترک را نقض کند، اروپا قصد ندارد بی‌درنگ این کشور را تحریم کند.

 «امانوئل مکرون»، رئیس جمهور فرانسه گفت: حتی اگر ایران برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را نقض کند، اروپا قصد ندارد بی‌درنگ این کشور را تحریم کند.

مکرون این اظهارات را در جریان یک نشست خبری در اوساکای ژاپن بیان کرد.

64231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1274880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    15 0
    جان من ؟! مگه چیزی هم مانده که برای تحریمش عزا بگیریم ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • احمدی IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    8 2
    باید توجه داشت که این یک عملیات فریب جهت خروج ما از برجام نباشد . نمونه این عملیات فریب چراغ سبزی بود که امریکایی ها به صدام برای اشغال کویت دادند ودر ملاقات با صدام گفتند که انها در مناقشات کشورهای عربی دخالت نمی کنند وصدام هم خام شد وبه کویت حمله کرد بعد هم غرب به بهانه دفاع از کویت تومار حکومتش را در هم پیچیدند. .
    • شمس تبریزی IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
      1 0
      نه برادر، اروپا میداند نقض تعهدات برجامی ایران در دولت فعلی اونقدر نیست که بخواد الم شنگه درست کنه. خیال میکنم از داخل پیغامهایی را دریافت کرده که برای ژست گرفتن مثلا 300 کیلو ذخیره اورانیومی ما میشه فرضا 500 کیلو. این نقض تعهد چیزی نیست که طرف مقابل را وادار به واکنش کنه. صد در صد باور کردم که روحانی به همان روندی که در سال 2003 در مذاکرات طی کرد ادامه میده. کلندریای یدکی را هم نصب نخواهند کرد و به همان طراحی راکتور قبلی که در مذاکرات اومده ادامه میدن. زمزمه اش را قبلا در داخل کردن و جای برای در رفتن گذاشتن. یک فاعده کلی هست و آن هم اینه که شما هر نرمشی را که از اینها دیدی اطمینان داشته باش نتیجه پیغام از سیاسیون داخله. موضوع صدام و قیاس اش با ایران درست نیست. واقعیت اینه که غرب مایل نیست متحدان خود در داخل ایران را از دست بده. غرب بعد از سال 1991 در عراق زمان صدام چنین متحدانی که در حاکمیت باشن نداشت. بنابراین مسیر دیگری را در عراق دنبال کرد.
  • احمدی IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    5 3
    باید توجه داشت که این یک عملیات فریب جهت تعجیل در خروج ما از برجام نباشد مانند چراغ سبزی که امریکایی ها به صدام جهت حمله به کویت دادند وگفتند در مناقشات کشورهای عربی دخالت نمی کنند وصدام خام شد وبه عراق حمله کردوسپس به بهانه تجاوز به یک کشور عضو سازمان ملل ان بلا را بر سرش اوردند وحکومتش را ساقط کردند .
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    10 1
    مردم ایران خنگ نیستند. الان هم اروپا با ایران کار نمی کند. حالا تحریم کند یا نکند به حال ما فرقی نمی کند اما دود این وضعیت به چشم اروپا هم می رود و ما در این باخت تنها نیستیم.
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    8 0
    رو رو برم دیگه چیزی هست نه واقعا چیزی یا کاری یا شخصی مونده ک تحریم نکردی؟ منم تحریم کن
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    8 1
    اروپاییها در مسئله برجام خودشون رو نشون دادند هیچ اعتباری به حرفهاشون نیست . یک مشت دروغگو و ترسو بیش نیستند .
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    15 2
    حناتون پیش مردم ایران رنگی نداره
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
      1 14
      ابستن حوادث دردناك است ولي تولدي ديگر است