دفاع مدیر شبکه کودک از پخش تبریک تولد مصباح‌یزدی

محمد سرشار، مدیر شبکه کودک، از پخش تبریک تولد چهره‌های سیاسی از جمله آیت‌الله مصباح‌یزدی دفاع کرد و آن را امری تربیتی دانست که مستمسک برخی گروه های سیاسی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد سرشار، مدیر شبکه کودک تلویزیون، صبح امروز (یکشنبه ۹ تیر) مهمان برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» با اجرای حسین کلهر در شبکه سه بود.

او در بخشی از این برنامه در پاسخ به سوال مجری درباره ممنوعیت پخش کارتون «تن تن» گفت: «این مجموعه محصول دوره‌ای است که اروپایی‌ها به استعمار علاقه داشتند و این رویکرد آن‌ها روحیه خودباوری را در ملت‌های دیگر زیر سوال می‌برد و به همین دلیل از تلویزیون پخش نمی‌شود.»

مدیر شبکه کودک همچنین درباره حاشیه تبریک تولد برخی چهره‌های سیاسی در این شبکه توضیح داد: «هر چیزی ظرفی دارد که اگر از آن خارج شود ممکن است سوال ایجاد شود. مثلاً وقتی یک پویانمایی را یک بزرگسال ببیند، شاید بخندد. یکی از کارهایی که سال گذشته انجام شد، تبریک تولد بچه‌ها در شبکه بود و بعد مهمترین چهره‌ای هم که آن روز به دنیا آمده بود نیز همراه با تولد کودکان اطلاع رسانی می‌شد که چهره‌هایی مثل غلامحسین ابراهیمی دینانی، حجت‌الاسلام مصباح یزدی و چند نفر از شهدا را شامل می‌شد. مساله این است که جریان‌های سیاسی که با حوزه تربیتی آشنایی ندارند، دنبال مستمسک می‌گردند در حالی که ما بیشتر سعی می‌کنیم حرف کارشناس‌های تربیتی را در این حوزه‌ها بشنویم تا جریان‌های سیاسی را.»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1274956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    55 2
    با مدیرانی این چنین دور از شرایط جامعه، دیدن ماهواره را ترجیح میدهم.
    • صدرا IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
      0 0
      تلویزیون کارش درسته
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    54 1
    خودتو به کوچه علی چپ میزنی برادر. دارین سعی میکنین از کودکان یارگیری سیاسی کنید
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    58 2
    ولش کنین بابا، کی شبکه کودک مسخره اینها رو نگاه میکنه... من که در مهد کودک کار میکنم حتی یک مورد ندیدم که بچه ها اینجا درباره برنامه های این کانال باهم حرفی بزنن یا والدینشون... خداروشکر ماهواره و اینترنت دوره انحصار تلویزیون داخلی را خیلی وقته که به پایان رسونده.. تازه ترین محصولات کودک و نوجوان تولیدش ده در هر جای دنیا در کسری از ثانیه در تبلت های بچه هاست یا سی دی اش روی میزشونه... بگذارید شبکه کودک شون هر جفنگی را میخواد پخش کنه
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    59 1
    خوب شما اگر از چهره های مذهبی و سیاسی خوشتان می آید و میخواهید تبریک بگویید خودتان رسما و شخصا هدیه بخرید و به دیدارشان بروید ... چرا از بیت المال مایه میگذارید و بچه ها را به گروگان میگیرید ....بچه ها باید از مسایل سیاسی بدور باشند و این توصیه ها هم همه اش سیاسی است ... اصلا شده توی این تبریکهاتون مفاخر ایران و یا حتی جهان را هم معرفی کنید و تبریک بگید ... مثل پروفسور حسابی ، امیر کبیر ، سعدی و حافظ ، و استاد سید جعفر شهیدی ، مریم میرزاخانی و ....و وووو ده ها تن از آدمهای دیگر را نام ببرید ..؟؟؟.!!!
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    58 1
    اونقدر مرد نیستی که فرافکنی نکنی و حقیقت رو بگی
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    4 81
    درود بر حضرت آیت ا.. مصباح و طرفداران معظم له
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    61 3
    از ژن خوبها انتظاری بیشتر از این نمیرود