۰ نفر
۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

اپلیکیشن (آسان پرداخت پرشین) یا همان آپ که از سال 88 تا به امروز همراه شما بوده است با ارائه خدمات متنوع و کاربردی سعی در رفع تمام نیازهای الکترونیک و دیجیتال شما دارد.

اپلیکیشن آپ با بیش از 30 میلیون کاربر فعال، در ادامه خدمت رسانی خود اقدام به راه‌اندازی بخشی با عنوان خرید و اجاره ملک کرده است.

این خدمات توسط هومینگ به کاربران آپ داده می‌شود. تنها کافیست اپلیکیشن آپ را در گوشی همراه خود باز کنید و همانطور که در تصویر زیر مشخص شده است بر روی " خرید و اجاره ملک " کلیک کنید تا به هومینگ دسترسی پیدا کنید.

خرید، فروش، رهن و اجاره خانه در تهران و بیش از 50 شهر کشور و امکان نمایش آگهی‌های املاک به بیش از 30 میلیون کاربر فعال آپ، فرصت بی نظیری است که هومینگ با همکاری آپ برای شما فراهم کرده است.

برای ثبت ملک، یا جستجوی آگهی‌های خرید خانه یا اجاره خانه کافی است از هومینگ استفاده کنید.

خرید خانه، رهن و اجاره آپارتمان در هومینگ

دغدغه خرید یا اجاره مسکن یکی از جدی دغدغه‌هایی هر فردی است. از طرفی فرصت و امکان سر زدن به تمام مناطق شهر و مشاورین املاک برای شما ممکن نخواهد بود. پس کافی است به جامع ترین وب‌سایت املاک کشور سر بزنید.

هومینگ با ارائه  قیمت زمین ، قیمت خانه ویلایی ، قیمت خانه و آپارتمان، مغازه و ملک اداری، به شما برای خرید خانه در تهران و یا اجاره خانه در تهران و بیش از 50 شهر دیگر ایران یاری می‌رساند.

چرا هومینگ؟

تعداد آگهی‌های بی‌شمار املاک، اعتبار آگهی‌ها، تنوع قیمتی و منطقه‌ای، امکان جستجوی پیشرفته براساس فیلترهای دلخواه شما، امکان تماس مستقیم با مالک و همکاری با معتبرترین بنگاه‌های مشاوره املاک، تنها بخشی از دلایلی است که هومینگ را به بهترین انتخاب شما برای خرید خانه یا اجاره خانه تبدیل کرده است.

فروش خانه، آپارتمان و ملک

خرید و فروش ملک هم مانند هر معامله دیگری یه سر خریدار دارد و یک سر فروشنده.

برای فروشنده ملک دیده شدن آگهی‌ و سرعت فروش رفتن ملک اهمیت دارد. هومینگ با در اختیار داشتن بستر آپ، امکان نمایش آگهی‌های شما را برای 30 میلیون کاربر فعال، فراهم کرده است.

برای خریدار ملک هم، داشتن حق انتخاب‌های بیشتر، جزئیات کامل‌تر و امکان دسته‌بندی و مقایسه آگهی‌ها اهمیت دارد که هومینگ به بهترین شکل این شرایط را فراهم کرده است.

امکان جستجو ملک براساس منطقه، دسته بندی آگهی‌ها براساس نیاز شما ( کلید نخورده، نقلی و جمع‌وجور، مناسب زوج‌های جوان و ... ) و امکان جستجوی پیشرفته براساس متراژ، سن بنا، پارکینگ، انباری و ... از مزیت‌هایی است که استفاده از هومینگ برای شما به ارمغان می‌آورد.

منظور از ملک در هومینگ تنها آپارتمان نیست.شما در املاک هومینگ می‌توانید قیمت زمین ،قیمت خانه ویلایی ،خانه قولنامه ای، ملک تجاری و اداری و مستغلات و هر آنچه به ملک مربوط می‌شود را مشاهده کنید.

سایت و اپلیکیشن هومینگ

ساده‌ترین راه استفاده از خدمات هومینگ استفاده از سایت و اپلیکیشن هومینگ است ( علاوه بر خدمات هومینگ در آپ ). کافی است اپلیکیشن هومینگ را نصب کنید. چه گوشی شما اندروید باشد و چه iOS  به راحتی می‌توانید برای خرید خانه یا اجاره خانه از هومینگ استفاده کنید.

هومگ، راهنمای شما

جدیدترین اخبار و تحلیل‌های بازار مسکن، جدیدترین تغییرات وام مسکن، جداول قیمت خانه در تهران و سایر شهرهای کشور و نکات آموزشی معاملات مسکن در کنار نکات معماری و دکوراسون داخلی و بیرونی منزل، خدمت دیگری است که هومینگ برای شما فراهم کرده است.

بررسی مسائل حقوقی حوزه مسکن، پرسش و پاسخ در مورد مشکلات به وجود آمده در معاملات مسکن، از دیگر مواردی است که هومگ در اختیار شما قرار داده است.

در آکادمی مشاورین املاک نیز به بهترین راه‌ها و روش‌ها برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک موفق، پرداخته شده است.

خرید و فروش خانه و آپارتمان به اعتبار آپ و به راحتی و آسانی با هومینگ.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1275435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =